اخبار

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه گوشی‌های هوشمند مبتنی بر Tizen در آفریقای جنوبی است

بعد از عرضه تقریباً موفقیت آمیز گوشی‌ Z1 در هند و بنگلادش، حال سامسونگ قصد دارد تا سری دیگری از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Tizen خود را در یکی دیگر از کشورهای در حال توسعه یعنی آفریقای جنوبی عرضه کند. اولین سری از این گوشی‌ها Samsung Z2 خواهد بود، این گوشی اولین گوشی مبتنی بر Tizen است که از ۴G LTE پشتیبانی خواهد کرد.
بر طبق گزارشی که ETWorld منتشر کرده، Samsung Z2 در ماه اکتبر به بازارهای آفریقای جنوبی عرضه خواهد شد و در کشورهای دیگری همچون نیجریه، کنیا، هند، بنگلادش، نپال و سری لانکا نیز این گوشی هوشمند تا پایان سال جاری میلادی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این به آن معناست که گوشی‌های مبتنی بر Tizen پای خود را به بازار آفریقا نیز باز خواهند کرد. همچنین گوشی Z2 اولین سری از گوشی‌های مبتنی بر Tizen خواهد بود که از قابلیت Remote Assistance پشتیبانی خواهد کرد.
کشورهایی چون کنیا و نیجریه در حال فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز فناوری ۴G هستند و این بهترین فرصت برای سامسونگ است تا تجارت گوشی‌هایی با سیستم عامل Tizen را به آن مناطق ببرد. همچنین منابع داخلی سامسونگ اعلام کرده‌اند که این شرکت می‌خواهد از این فرصت برای سنجیدن احتمال موفقیت زیرساخت‌های مربوط به IoT که بر مبنای Tizen هستند نیز استفاده کند و به این ترتیب با دست بازتری دست به ارائه خدمات مربوطه به آن در آمریکا و اروپا بزند.
گوشی Z2 در حالی به بازار عرضه خواهد شد که از قابلیت Remote Assistance پشتیبانی خواهد کرد، قابلیتی که به کمک آن مشتریان می‌توانند به صورت زنده از کمک پشتیبانان فنی سامسونگ بهره بگیرند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی آمولد (AMOLED)، یک گیگابایت حافظه رم و حالت S Bike (که به واسطه آن گوشی هنگامی که صاحب آن در حال رانندگی است به صورت خودکار به تماس‌ها و پیام‌ها پاسخ خواهد داد) بهره ببرد.
منبع: Sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا