اخبار

سامسونگ دستبند Gear Fit2 را به صورت رسمی روانه‌ی بازار کرد

شاید با قرار گرفتن در جو خبری رقابت‌های ورزشی گسترده و محبوب جهان یعنی رقابت‌های جام ملت‌های یورو و کوپا آمریکا و البته در آینده‌ای نزدیک، لیگ جهانی والیبال و رقابت‌های المپیک، کمی از اخبار عرضه‌ی گجت‌های الکترونیکی دور مانده باشید، اما دقیقا در همین گیر و دار بوده است که سامسونگ دستبند Gear Fit2 را عرضه کرده است.
دستبند Gear Fit2 جدیدترین محصول پوشیدنی سامسونگ در زمینه‌ی گجت‌های مربوط به سلامتی و بهبود سبک زندگی است. این دستبند به همراه هدست وایرلس Gear Icon X که آن هم با اهداف سلامتی و در دسته‌ی گجت‌های پوشیدنی فیتنس عرضه شده است، در بازارهای منتخب جهانی قرار گرفته است و مشخصات فنی و قیمت رسمی آنها دقایقی پیش توسط منابع خبری مختلف تایید شده است.
 
سامسونگ دستبند Gear Fit2 را به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار کرد
 
البته پیش‌فروش دستبند Gear Fit2 از مدت‌های پیش و به‌صورت آنلاین در کشورهای برگزیده آغاز شده بود و کاربران کشور آمریکا که گیر فیت ۲ را با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کرده بودند، از امروز می‌توانند دیوایس خود را دریافت کنند و از جدیدترین وسیله‌ی سامسونگ در دسته‌ی گجت‌های پوشیدنی لذت ببرند.
البته کاربران اروپایی به دلیل مالیات سنگین‌تر و عوارضی که بر روی قیمت واردات سامسونگ به این کشورها اضافه می‌شود، باید مبلغ بیشتری یعنی ۱۹۹ یورو معادل ۲۲۳ دلار بپردازند تا بتوانند این گجت را خریداری کنند. گفتنی است که به غیر از بازار ایالات متحده‌ی آمریکا، این دستبند در کشورهای آلمان، کانادا، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و استرالیا هم به فروش خواهد رسید و البته بازارهای آسیایی و دیگر کشورهای جهان نیز در آینده‌ای نزدیک و احتمالا تا اواسط تابستان به این لیست اضافه خواهند شد.

مشخصات دستبند Gear Fit2

سامسونگ دستبند Gear Fit2 را به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار کرد
سامسونگ در تولید دستبند Gear Fit2 کاملا از نسل اول این محصول فاصله گرفته است و پیشرفت محسوسی را در این گجت احتمالا پرفروش شاهد هستیم. یک طراحی ارگونومیک و مدرن‌تر به همراه بهبود در کیفیت و امکانات نمایشگر، قابلیت مسیریابی توسط جی پی اس و قابلیت‌های پخش موسیقی از خود دستبند، ویژگی‌های مهمی هستند که به گیر فیت ۲ اضافه شده‌اند.
علاوه بر این موارد، یک نمایشگر ۱.۵ اینچی خمیده‌ی سوپر آمولد، پردازنده‌ی یک گیگاهرتزی دو هسته‌ای اگزینوس ۳۲۵۰ ساخت خود سامسونگ که دارای قابلیت‌هایی برای مصرف بهینه‌ی انرژی است، حافظه‌ی رم به میزان ۵۱۲ مگابایت، فضای ذخیره‌سازی داخلی به میزان ۴ گیگابایت، باتری با ظرفیت شارژ‌دهی ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای فای، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۲، شتاب سنج، شمارنده‌ی قدم‌های طی شده، ژیروسکوپ و سنسور مانیتورینگ ضربان قلب هم از دیگر ویژگی‌هایی هستند که دستبند Gear Fit2 را به یک گزینه‌ی مناسب برای خریداران تبدیل می‌کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا