اخبار

سامسونگ به دنبال بازگشت به اوج در همراه‌های میان رده

سامسونگ به دنبال بازگشت به اوج در همراه‌های میان رده

سامسونگ

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا با عرضه دو محصول جدید یعنی گلکسی C5 پرو و C7 پرو به دوران اوج خود در رده همراه‌های میان رده بازگردد.

سامسونگ در طول چند سال اخیر به‌قدری بر روی دستگاه‌های بسیار نیرومند خود تمرکز داشته است که بسیاری از افراد فراموش کرده‌اند که این شرکت زمانی اصلی‌ترین نام فعال در سطح همراه‌های میان رده به‌حساب می‌آمد. در این میان مسئولان این شرکت با توجه به مشکلات پیش‌آمده در جریان تولید تعدادی از محصولات خود (به‌خصوص گلکسی نوت ۷ که عملا به یک بحران بزرگ برای این کمپانی بدل شد) به فکر بهبود شرایط در بازار همراه‌های میان رده افتاده است.

در این راستا نیز دو مدل گلکسی C5 پرو و گلکسی C7 پرو قرار است تا محصولاتی نیرومند باقیمت‌هایی مناسب باشند تا مسیر این غول کره‌ای را در بازار همراه‌های میان رده باز کنند. این دو محصول قرار است تا در ماه دسامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند و در حال حاضر در اسناد کاری سامسونگ با نام مدل‌های SM-C5010 و SM-C7010 شناخته می‌شوند.

چندی پیش و در جریان ارسال این محصول به Zauba در هندوستان برای انجام آزمون‌های خاص، مشخص شد که گلکسی C7 پرو دارای بدنه تمام فلزی است. دو مدل اصلی این دستگاه‌ها یعنی گلکسی C5 و گلکسی C7، در اوایل سال جاری به بازار مصرف عرضه‌شده بودند ولی دو مدل پرو دارای توانایی سخت‌افزاری بالاتری خواهند بود.

گلکسی C5 پرو به پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ مجهز است و پردازنده موجود بر روی C7 پرو نیز اسنپ دراگون ۶۲۶ خواهد بود. این دو مدل در مقایسه با پردازنده اسنپ دراگون ۶۱۷ موجود بر روی نمونه‌های اصلی این دستگاه‌ها بسیار نیرومندتر عمل می‌کند. همچنین با توجه به توانایی این پردازنده‌ها می‌توان انتظار داشت که دستگاه‌های یادشده رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی داشته باشند ولی با توجه به این‌که مدل‌های اصلی تنها چند ماه است که در بازار حاضر هستند می‌توان انتظار داشت که سامسونگ از حداکثر قابلیت یادشده بر روی این دو دستگاه سری پرو استفاده نکند تا مدل‌های اصلی را نیز در بازار رقابت نگاه دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا