اخبار

سامسونگ شماره مدل اندروید N را فاش کرد

گوگل ماه گذشته از اندروید N رونمایی کرده و نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان آن را عرضه کرده است اما تا این لحظه هیچ اشاره ای به شماره مدل نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اندروید نشده بود. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ در عرضه آخرین بسته نرم افزاری توسعه دهندگان خود، سهواً شماره مدل اندروید N را فاش کرده است.
با توجه به اینکه نسخه های اصلی اندروید مانند لالی پاپ و مارشمالو به ترتیب با شماره های ۵٫۰ و ۶٫۰ در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به بازار عرضه شدند، ممکن است اکثریت کاربران اندرویدی گمان کنند که نسخه بعدی نیز با شماره مدل ۷٫۰ عرضه خواهد شد و اکنون سامسونگ این پیش بینی را به نوعی تایید کرده است.
سامسونگ به تازگی از بسته نرم افزاری توسعه دهندگان خود (SDK) رونمایی کرده و در این بسته نرم افزاری که برای قابلیت چند پنجره ای یا MultiWindow _که در بسیاری از کهکشانی های این شرکت به چشم می خورد_ آمده که این بسته نرم افزاری با اندروید (N (7.0 سازگار است.
از زمانی که سامسونگ همکاری خود را با گوگل گسترش داد و به عنوان یکی از اصلی ترین همکاران گوگل شناخته شد، به نظر می رسد که بیشتر از سایرین از اطلاعات داخلی گوگل و به خصوص در مورد اندروید N باخبر باشد. بنابراین دور از ذهن نیست که طبق پیش بینی سامسونگ، شماره مدل ۷٫۰ متعلق به نسخه بعدی یا همان اندروید N باشد.
 
البته نمی توان گفت که دانستن شماره مدل اندروید N از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که دانستن نام اصلی این نسخه که طبق سنت همیشگی گوگل، باز هم از بین نام شیرینی ها یا دسرهایی که با حرف N آغاز می شوند انتخاب خواهد شد، مهم تر به نظر می رسد. چون نام اصلی اندروید N بیشتر از شماره مدل آن در بحث بازاریابی اهمیت خواهد داشت.
گوگل هم اکنون از بین نام های Nougat, Nutella, Nanaimo bar, Nut roll, Neapolitan ice cream و غیره، انتخاب های زیادی را در اختیار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا