اخبار

سامسونگ: فروش جهانی گلکسی نوت ۷ به زودی از سر گرفته می شود !

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید در حالی که تنها دو روز از عرضه مجدد فبلت گلکسی نوت ۷ به بازار کره جنوبی می گذرد، طبق آخرین گزارشات، بیش از ۳۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفته که خبر بسیار خوبی برای کره ای ها محسوب می گردد. همین اخبار خوشایند ظاهرا باعث شده که سامسونگ هرگونه درنگ و تاخیر را در این رابطه کنار بگذارد و فروش جهانی جدیدترین پرچمدار خود را از سر بگیرد.
طبق جدیدترین گزارشات، این شرکت امروز خبر داده گلکسی نوت ۷ «ظرف هفته های آتی» به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. با این همه هنوز مشخص نیست که آیا گزارشات درمورد گرم شدن بیش از اندازه و آتش گرفتن این فبلت تمام شده یا هنوز هم موارد مشابه در بخش های مختلف دنیا اتفاق می افتد.
مشکل به وجود آمده برای این موبایل و به دنبال آن فراخوانی جهانی سامسونگ برای جمع آوری دستگاه از سطح بازار، قطعا لطمه ای جبران ناپذیر را به اعتبار و وضعیت مالی شرکت یاد شده وارد آورد اما آنطور که گزارشات متعدد نشان می دهند ظاهرا این بداقبالی نتوانسته چشم بادامی های کره ای را از دستیابی به اهدافشان که همانا جذب هرچه بیشتر مشتری برای نوت ۷ است منصرف نماید.
گفتنی است این کمپانی برای جلب اطمینان علاقمندان به خرید فبلت یاد شده مدعی شده که اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده تا کاربرانش را از بابت سلامت و امنیت نسخه های تعویضی نوت ۷ مطمئن سازد.
برای نمونه ظاهرا آیکون مربوط به باتری دستگاه در نوار وضعیت، صفحه نمایشگر همیشه روشن و تصویری که در زمان خاموش شدن موبایل به نمایش در می آیند همگی در مدل سالم این موبایل با رنگ سبز نمایش داده می شوند. سامسونگ همچنین برای آنکه کاربرانش مطمئن شوند موبایل دریافتی شان کاملا سالم و بی نقص است وبسایتی را برای چک کردن این موبایل راه اندازی کرده.
گفتنی است که چندی قبل گزارشی دال بر انفجار یک دستگاه نوت ۷ تعویضی در چین منتشر گردید که بلافاصله بعد از آن سامسونگ اعلام کرد موضوع را بررسی خواهد کرد و حالا مشخص شده کره ای ها تاب تحمل برای روشن شدن علت بروز این ماجرا را ندارند و می خواهند در اسرع وقت فروش جهانی نوت ۷ را آغاز نمایند.
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا