اخبار

سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Quantom Dot را در نمایشگاه IFA معرفی می کند

سامسونگ امروز در خبری رسمی تایید کرد که قصد دارد سری جدید مانیتورهای گیمینگ خود با تکنولوژی Quantom Dot را در ایفا ۲۰۱۶ معرفی کند. این سری جدید شامل مدل CFG70 در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچی و همچنین، مدل CF791 در اندازه‌ی ۳۴ اینچی خواهد بود. کنفرانس خبری سامسونگ در نمایشگاه پیش رو نیز در تاریخ ۱ سپتامبر خواهد بود.
هر دو مدل عنوان شده، طیف کاملی از رنگ‌های sRGB را با کیفیت بالا پوشش می‌دهند. این کیفیت بالا، جزئیاتی دقیق را هنگام بازی کردن به کاربر نمایش می‌دهد. سامسونگ عنوان کرده که برای حصول اطمینان از کیفیت بالای این نمایشگرها، هر کدام از آنها در زمان تولید از آزمایشات مختلف کارخانه‌ای عبور کرده‌اند. تنظیمات شخصی‌سازی زیادی نیز در این سری گنجانده شده که بازیکنان امکان تنظیم هر چه بهتر تصاویر برای لذت بیشتر از بازی را می‌دهد.
Seog-gi Kim، معاون بخش نمایش سامسونگ الکترونیکس درباره‌ی محصولات جدید می‌گوید: “با بهبود نمایشگرهای گیمینگ خمیده‌ی ما با استفاده از تکنولوژی کوانتوم دات، مدل‌های CFG70 و CF791 کیفیت بالایی از تصویر را باحالت فراگیر پخش می‌کنند که گیمر احساس می‌کند در داخل بازی قرار دارد.”
مدل CFG70 به عنوان مدل مولتی سنسور شناخته می‌شود. این نسخه خمیدگی ۱۸۰۰R دارد که با استفاده از هماهنگی LEDها با صدا، تجربه‌ای واقعی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بعلاوه، این نمایشگر اولین نمایشگر خمیده‌ی گیمینگ است که سرعت پاسخ ۱m/s دارد و نرخ به روز کردن تصویر یا refresh rate آن نیز ۱۴۴ هرتز است. این نمایشگر به اینترفیس Gaming UX OSD سامسونگ نیز مجهز است که فروشگاهی کامل و سریع برای خرید ملزومات بازی است.
مدل CF791 خمیدگی ۱۵۰۰R دارد و خمیده‌ترین نمایشگر مخصوص بازی به حساب می‌آید. این نمایشگر به تکنولوژی AMD FreeSync مجهز است و نرخ بروزرسانی در آن ۱۰۰ هرتز عنوان شده است. نسبت تصویر این نمایشگر نیز ۲۱:۹ است. طراحی این نمایشگر به گونه‌ای است که حاشیه‌ی بسیار کمی دارد و قابلیت‌هایی مانند تنطیم زاویه‌ی دید نیز با استفاده از پایه‌ی قابل تنظیم در آن گنجانده شده است.
 
cf791
 
 
منبعsammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا