اخبار

سامسونگ هرگونه مشکل در باتری خانواده گلکسی اس ۷ را تکذیب کرد

سامسونگ هرگونه مشکل در باتری خانواده گلکسی اس ۷ را تکذیب کرد

سامسونگ

شرکت سامسونگ به‌تازگی بیانیه‌ای منتشر ساخته است که در این بیانیه به‌صورت مستقیم اعلام شده است که هیچ مشکلی در باتری دستگاه‌های سری اس ۷ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج وجود ندارد.

در طول چند ماه گذشته و با توجه به بحران پیش‌آمده برای مدل گلکسی نوت ۷، موج اخبار مربوط به مشکلات باتری در دستگاه‌های سامسونگ بالا گرفت. در این میان بسیاری مدعی شدند که باتری دستگاه‌های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نیز با مشکلی مشابه با گلکسی نوت ۷ روبرو هستند و آتش می‌گیرند. سامسونگ با بررسی گزارش‌ها به سراغ آزمایش باتری دو مدل یادشده رفته و آن‌ها را در محیط آزمایشگاهی در شرایط مختلفی تست کرده است. حال بر اساس نتایج این آزمایش به نظر می‌رسد که باتری این دو مدل به‌هیچ‌عنوان مشکلی که بخواهد به دستگاه آسیب برساند را از خود نشان نداده است.

بخشی از بیانیه یاد شده شامل متن زیر است: «سامسونگ از کیفیت و امنیت خانواده گلکسی اس ۷ حمایت می‌کند. در میان بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته‌شده که توسط کاربران ایالات‌متحده آمریکا ورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ مورد تائید شده‌ای درزمینهٔ مشکل و خرابی باتری داخلی در این دستگاه‌ها گزارش نشده است. بااین‌وجود چند مورد معدود که موجب ایجاد آسیب‌های داخل در دستگاه شده است را تائید می‌کنیم. تا زمانی که سامسونگ نتواند دستگاه‌های یادشده را در اختیار گرفته و آن‌ها را آزمایش کند، عملا تعیین دلیل اصلی این مشکل غیرممکن خواهد بود.»

معمولا شرکت‌های بزرگ در قبال شایعات اقدام به انتشار بیانیه نمی‌کنند ولی به نظر می‌رسد که نگرانی‌های متعدد به وجود آمده به‌واسطه گلکسی نوت ۷ موجب شده است تا سامسونگ نسبت به شایعات مربوط به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج عکس‌العمل نشان داده و بیانیه یادشده را منتشر نماید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا