اخبار

سامسونگ پی ضرری ۱۶.۸ میلیون دلاری به بار آورده است

سامسونگ پی سرویس پرداخت الکترونیکی کمپانی کره‌ای است که می‌توان آن را رقیبی برای اپل پی خواند. گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارد که این سرویس در سال ۲۰۱۵ میلادی ضرر ۱۶.۸ میلیون دلاری را برای سامسونگ به جای گذاشته است.
براساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ پی در سال ۲۰۱۵ میلادی، ضرری ۱۶.۸ میلیون دلاری را روی دست سامسونگ گذاشته است. سامسونگ پی اولین سال حیات خود را زیر نظر سامسونگ سپری کرده که براساس آن این سرویس ضرری ۱۶.۸ میلیون دلاری را به کره‌ای‌ها تحمیل کرده است. البته باید به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ این ضرر را به عنوان یک سرمایه‌گذاری برای آینده‌ و ایجاد یک پلتفرم برتر در برابر رقبا در نظر گرفته است.
براساس اطلاعات ارائه شده در گزارش سامسونگ برای سال ۲۰۱۵ میلادی، سامسونگ پی سال گذشته بیش از ۴.۱۲ میلیون دلار درآمد داشته که ۱۶.۸ میلیون دلار ضرر مالی را برای این کمپانی به ارمغان آورده است. بدهی و ارزش خالص این سرویس به ترتیب ۲۳.۶ و ۱۰ میلیون دلار محاسبه شده است. سامسونگ در فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی کمپانی LoopPay را با پرداخت ۲۲۹ میلیون دلار تصاحب کرد.
سامسونگ مدعی است که سرویس این کمپانی را باید با سایر سرویس‌های ارائه شده توسط رقبا متمایز دانست؛ چراکه قابلیت‌های این سرویس در کنار عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی نظیر گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج باعث شده تا امکانات و و قابلیت‌های ارائه شده توسط این سرویس با سایر سرویس‌های متفاوت و حتی برتر باشد. در حال حاضر سامسونگ هیچ هزینه‌ای را از بابت استفاده از این سرویس از فروشندگان دریافت نمی‌کند.
براساس گمانه‌های مطرح شده سامسونگ در نظر دارد تا عادت‌های خرید مشتریان خود را از طریق سامسونگ پی مطالعه کند. این سرویس رقبای دیگری را از کمپانی‌هایی نظیر اپل، گوگل و ال‌جی دارد و به طور حتم در اختیار داشتن اطلاعاتی از عادت‌های خرید مشتریان می‌تواند این کمپانی را در طراحی و تولید محصولات آینده و همچنین بازاریابی هدفمند بیش از پیش راهنمایی کند.
 
منبع sammobile
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا