اخبار

سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ احتمالا به زودی وارد هند خواهد شد

سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ در وب‌سایت Zauba دیده شد. سامسونگ یکی از معدود کمپانی‌های گوشی ساز جهان است که به نسخه های خود وفادار مانده و آنها را در سال‌های مختلف بروزرسانی می‌کند. ما از قبل می‌دانستیم که این کمپانی مشغول کار بر روی ساخت یکی از نسخه های ۲۰۱۷ از سری گلکسی J است – سامسونگ گلکسی جی ۳ مدل ۲۰۱۷ در اوایل امسال در وب‌ سایت آژانس رگولاتوری چین، تنا ظاهر شد – اکنون به نظر می‌رسد که گوشی دیگری از این سری به زودی خودنمایی خواهد کرد.
گوشی هوشمند جدید سامسونگ با شماره سریال SM-J727V در وب‌ سایت صادرات و واردات هند، زائوبا (Zauba) رخ نشان داد. گفته می‌شود که این دستگاه گوشی سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ خواهد بود.
 
سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017
معمولا این قبیل از گوشی های سامسونگ به منظور ارزیابی بازار و برای توسعه بخش R&D به بازارهای هندوستان وارد شده و اغلب در وب سایت زائوبا خودی نشان می‌دهند.
متاسفانه در لیست منتشر شده هیچ چیزی آشکار نشده به جز برچسب قیمت ۱۳،۶۸۶ روپیه ای آن که چیزی در حدود ۲۰۵ دلار آمریکا است؛ اما جزئیات قیمت گذاری در زائوبا دقیقا آن چیزی نیست که در بازارهای این کشور به طور مستقیم تاثیری داشته باشد.
مشخصات سامسونگ گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ چندان هم مخفی نمانده است؛ حداقل شایعات که برخی از آنها را بخوبی فاش کرده اند. شایعات منتشر شده می‌گویند که این دستگاه دارای نمایشگر فول اچ دی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده و یک تراشه اکسینوس به آن قدرت خواهد داد.
در بخش ثبت تصاویر نیز سامسونگ Galaxy J7 مدل ۲۰۱۷ گوشی نسبتا قابل قبولی به نظر می‌رسد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آٖن جای گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این دستگاه به ۳ گیگابایت رم مجهز شده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا