اخبار

سامسونگ گلکسی نوت ۷ دو لبه خمیده خواهد داشت

سامسونگ گلکسی نوت ۷ پرچم‌دار بعدی سامسونگ از سری نوت خواهد بود؛ اما به‌تازگی پوستری از این نسل جدید منتشرشده که سوالاتی را به همراه دارد. در این پوستر پرسشی با این مبنا وجود دارد: «لبه، بدون لبه یا هردو؟».
به‌تازگی پوستری از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ درز کرده که ظاهرا سعی شده مضمونی طنزآمیز در کنار ایجاد ابهام داشته باشد. در ضمیمه‌ی این پوستر، چنین سوالی مطرح‌شده: «لبه، بدون لبه یا هر دو؟» که شک ما را برای وجود دو نسخه از سری ۷ گلکسی نوت برانگیخته می‌کند؛ بنابراین، انتظار می‌رود شاهد دو نسخه از گلکسی نوت ۷ باشیم، یکی بدون لبه خمیده و دیگری با لبه‌های خمیده در هر دو سمت.
آن‌طور که در گزارش‌های وابسته نیز حکایت شده، “سامسونگ در نظر ندارد نسخه‌ای مسطح و صفحه تخت از سری گلکسی نوت معرفی کند.” به عبارتی دقیق‌تر سامسونگ با تغییر استراتژی خود، به‌جای افزایش سهم در بازار قصد دارد سودآوری بیش‌تری نصیبش شود. با این اوصاف، گلکسی نوت ۷ لبه‌دار به‌جای یک نسخه‌ی مسطح از این گوشی، می‌تواند به افزایش سوددهی کره‌ای‌ها کمک کند و همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد که محصول و ایده‌ی جدیدی که خلق کرده‌اند را معرفی کنند.
 
سامسونگ گلکسی نوت 7
 
غول فناوری کره‌ای، تصمیم دارد گوشی‌های هوشمند خود را که از صفحه‌نمایش خمیده بهره‌مند هستند، در جایگاه نسل جدیدی از تلفن‌های مسطح و بدون خمیدگی روانه‌ی بازار کند. این لبه‌های خمیده نه‌تنها زیبایی خیره‌کننده‌ای به تلفن‌های هوشمند می‌بخشند، بلکه از میبانرهای نرم‌افزاری کلیدی برخوردار هستند که کاربرد بالایی دارند. مضاف بر همه‌ی این‌ها، گلکسی‌های سامسونگ که از دو لبه‌ی خمیده برخوردار هستند، عرض کم‌تری در مقایسه با سایر دستگاه‌ها دارند که همین موضوع موجب در دست گرفتن و کارکرد راحت‌تر آن‌ها می‌شود.
سامسونگ تولید انبوه کهکشان آینده را از ماه جولای آغاز خواهد تا در زمان معرفی آن در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۶ در شهر نیویورک، تعداد واحدهای معینی تولیدشده باشد. آن‌چنان‌که گلکسی اس ۷ نیز مدلی با لبه‌ی خمیده داشت، سری جدید گلکسی نوت هم از چنین نسخه‌ی برخوردار خواهد بود. درواقع سامسونگ به فناوری مطلوبی دست‌یافته و تصمیم دارد این مسیر را در نسل‌های مختلف پرچم‌دارانش ادامه دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا