اخبار

سامسونگ Galaxy C9 با صفحه نمایش ۶ اینچی در راه بازار

اگر به یاد داشته باشید در حدود یک ماه قبل نام موبایل Galaxy C9 سامسونگ در وبسایت Zauba دیده شد و در آن زمان سایز صفحه نمایش محصول جدید سری C کره ای ها ۵٫۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی ذکر شده بود.
 
حال بار دیگر این محصول در وبسایت مربوط به واردات و صادرات کشور هندوستان دیده شده است اما این بار سایز صفحه نمایش فبلت جدید سامسونگ ۶٫۰ اینچی ذکر شده است. (خط اول در تصویر) البته در این لیست نسخه ای ۵٫۷ اینچی هم مورد اشاره قرار گرفته است (خط آخر در تصویر) و هنوز مشخص نیست که آیا در واقع دو نسخه متفاوت از این محصول در راه بازار هستند یا اطلاعات مندرج در Zauba به اشتباه ثبت شده اند.
 

 
از طرف دیگر با توجه به اینکه ورود دیوایس های مختلف سامسونگ به کشور هندوستان پیش از عرضه رسمی برای انجام تست های نهایی در مراکز سامسونگ در این کشور انجام می شود ممکن است دو نسخه متفاوت از Galaxy C9 در دست آزمایش باشند تا در پایان فقط یکی از آنها برای عرضه به بازار انتخاب شود.
 
گفته شده است که C9 در بازه اکتبر تا نوامبر رسماً معرفی خواهد شد. متأسفانه هنوز هیچ اطلاعات موثقی در مورد این دیوایس در دست نیست و در بنچ مارک های مختلف هم اثری از آن دیده نشده است تا در باب سخت افزار نهایی بتوان اظهار نظری داشت. ااستفاده از چیپست Snapdragon 652 از جمله احتمالات مطرح شده در باب سخت افزار این محصول است.
 
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا