اخبار

سامسونگ Galaxy On5 مدل ۲۰۱۶ تائیدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را به دست آورد

پس از به نمایش درآمدن در وب‌سایت Zauba در ماه ژوئن و سپس در اوایل این ماه در بنچمارک گیک‌بنچ، گویا دیگر نوبت به تائیدیه‌ی FCC رسیده است. سامسونگ Galaxy On5 مدل ۲۰۱۶ دو روز قبل تائیدیه FCC را به دست آورده و اولین قدم برای ورود به بازارهای آمریکایی را برداشت.
لیست ذکر شده از مشخصات این گوشی که در وب‌سایت Zauba نشان داده شد، گوشی Samsung Galaxy On5 مدل امسالی را با نمایشگر ۵ اینچی معرفی کرده و در تست بنچمارک گیک‌بنچ پردازنده ۴ هسته‌ای آن مشخص شد. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو از ۲ گیگابایت رم برخوردار بوده و در آزمون چند هسته‌ای Geekbench، امتیاز ۲۰۰۰ را به دست آورد.
کمپانی سامسونگ مدتی است که به‌خوبی به بازاریابی گوشی‌های میان رده و پائین رده خود مشغول است و گویا سود حاصل از فروش این قبیل گوشی‌ها چندان به مذاق غول کره‌ای بد نیامده است. سامسونگ Galaxy On5 مدل ۲۰۱۶ پشت‌بند مدل اصلی گوشی Galaxy On5 قرار گرفت. شماره سریال مدل اصلی این گوشی SM-G5500 و گوشی جدید پائین رده سامسونگ با شماره سریال SM-G5700 ظاهر شده است. مدل اصلی و استاندارد سامسونگ Galaxy On5 در ماه اکتبر گذشته عرضه شد؛ بنابراین چندان دور از ذهن نخواهد بود که مدل ۲۰۱۶ این دستگاه در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود.
اسناد و مدارک کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شامل برچسب‌های اطلاعات معمول است. سامسونگ Galaxy On5 مدل ۲۰۱۶ از برچسب E استفاده خواهد کرد، درست همانند چیزی که در گلکسی نوت ۷ استفاده خواهد شد. شما می‌توانید برخی از اطلاعات مربوط به برچسب E و تائیدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده را در تصاویر زیر ببینید.
 
سامسونگ Galaxy On5 مدل 2016
سامسونگ Galaxy On5 مدل 2016

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا