اخبار تکنولوژی

سری Redmi Note 11 به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کرد

سری Redmi Note 11 شروع به دریافت آپدیت HyperOS کرده است. کاربران مدت زیادی بوده که منتظر آپدیت جدید HyperOS هستند. HyperOS که برای اولین بار برای Xiaomi 12T منتشر شد، به تدریج برای سایر مدل‌ها در حال عرضه است.

به تازگی شیائومی با یک حرکت غیرمنتظره شروع به انتشار آپدیت HyperOS برای سری Redmi Note 11 کرد. HyperOS جدید یک رابط سیستمی به‌روز شده را برای مدل‌های Redmi Note 11 / NFC و Redmi Note 11 Pro 4G ارائه می‌دهد.

سری Redmi Note 11 در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. آنها با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ به فروش رسیده و تلفن های هوشمند اکنون جدیدترین آپدیت اصلی خود را با HyperOS دریافت کرده‌اند. HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده و این دستگاه‌ها اندروید ۱۴ را دریافت نخواهند کرد. اگرچه این یک پیشرفت غم انگیز بوده، مهم است که به یاد داشته باشید هر دستگاه طول عمر خاصی دارد.

حتی اگر ویژگی‌های جدید اندروید ۱۴ را دریافت نکنید، باز هم ویژگی‌های عالی HyperOS را دریافت خواهید کرد. Redmi Note 11 / NFC HyperOS با شماره ساخت OS1.0.3.0.TGCMIXM و OS1.0.3.0.TGKMIXM دریافت می‌کند، در حالی که Redmi Note 11 Pro 4G به‌روز‌رسانی جدید را با شماره ساخت OS1.0.2.0.TGDMIXM دریافت می‌کند.

سری Redmi Note 11 آپدیت شد

سری Redmi Note 11

در حال حاضر HyperOS در دسترس کاربران Mi Pilot بوده و در آینده برای همه کاربران در دسترس خواهد بود. در دیگر خبرها شیائومی طبق برنامه‌ریزی قبلی تلفن Redmi A3 را در هند عرضه کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل نسل سوم در سری گوش‌ های هوشمند پایه Redmi A است.

این گوشی به ترتیب جایگزین Redmi A2 و Redmi A1 در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ می‌شود. هند اولین کشوری است که این محصول را دریافت کرده است. Redmi A3 با وجود اینکه یک مدل پایه بوده، شبیه یک گوشی هوشمند پریمیومی با ماژول دوربین دایره‌ای غول پیکر است. دارای یک قاب تخت و به صورت شیشه‌ای و همچنین چرمی در عقب ظاهر می‌شود.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با طراحی ناچ است. پنل LCD دارای وضوح تصویر ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل (HD+) و نرخ تجدید ۹۰ هرتز است. این گوشی از چیپست مدیاتک Helio G36 با رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 قدرت می‌گیرد. از نظر نرم افزاری، اندروید ۱۳ بر اساس MIUI 14 دارد.

 برای کسب جزئیات بیشتر به بخش تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

‫۳ دیدگاه ها

  1. ببخشید گوشی من ردمی نوت ۱۱ پرو ۴جی هست و بروزرسانی هایپر او اس ۱.۰.۲.۰ رو دریافت کرده یعنی این آخرین آپدیت است که دریافت میکند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا