اخبار

سقوط شیائومی می میکس چه بلایی بر سر آن می‌آورد؟

شرکت چینی شیائومی هفته گذشته گوشی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) را معرفی کرد. این گوشی با صفحه نمایشی بدون حاشیه ساخته شده و انتظار می‌رود انقلابی در صنعت تولید گوشی هوشمند به وجود آورد. بدنه این گوشی از جنس سرامیک بوده و مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی غول‌پیکر است. اما با این وجود به نظر می‌رسد با سقوط شیائومی می میکس به زمین، اتفاقات تلخی در انتظار این گوشی زیبا باشد.
اخیرا تصویری در دنیای مجازی منتشر شده که عواقب پس از سقوط شیائومی می میکس را نشان داده و ادعای آسیب‌پذیر بودن آن را اثبات می‌کند. این گوشی از دست شخصی در یکی از فروشگاه‌های شهر هانگژو (Hangzhou) در کشور چین به زمین افتاده که دیدن این عکس، گویای همه ماجراست. نه فقط صفحه نمایش آن شکسته شده، بلکه به بدنه سرامیکی آن نیز آسیب‌های جدی وارد آمده است. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی این گوشی هوشمند، فاقد تکنولوژی محافظ گوریلا گلس شرکت کورنینگ است و یکی از مهمترین نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

 

سقوط شیائومی می میکس چه بلایی بر سر آن می‌آورد؟ Xiaomi Mi Mix
 
البته این گوشی -با توجه به صفحه نمایش بدون حاشیه آن- از نظر ظاهری بسیار زیباست و به همین دلیل کاربران تمایلی به استفاده از کیس محافظ برای آن ندارند. اما اگر بخواهیم صادقانه حرف بزنیم، قرار دادن شیائومی می میکس در یک قاب محافظ باعث محافظت از گوشی شما در برابر سقوط می‌شود. البته راه‌های دیگری نیز هست؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه ۳۶٫۹ دلار، گوشی شیائومی می میکس خود را در برابر حوادث بیمه کنید.
این گوشی قرار است فردا (۱۴ آبان) در فروشگاه‌های سراسر دنیا عرضه شود. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت شیائومی تنها ۱۰ هزار دستگاه در ماه از این گوشی هوشمند تولید خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا