اخبار

سونی از اکسپریا ای ۵ رسما رونمایی کرد

سونی اکسپریا ای ۵ (Sony Xperia E5) یکی از گوشی‌های پایین‌رده جدید ژاپنی‌ها است که امروز رسماً معرفی شد. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی، تراشه MTK6735 مدیاتک، ۱٫۵ گیگابایت رم و دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی است. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی و با قیمت ۱۹۹ یورو روانه بازار خواهد شد.
به نظر می‌رسد که بازار گوشی‌های میان‌رده رو به پایین بسیار داغ است. طی سال جاری شاهد رونمایی از ده‌ها مدل جدید گوشی‌هایی در این رده بودیم. حال ژاپنی‌ها نیز قصد دارند با عرضه هندستی میان‌رده‌ای رو به پایین خودشان را به این بازار نزدیک‌تر کنند.
پس از انتشار شایعات و اطلاعات مختلف از گوشی هوشمند سونی اکسپریا ای ۵ (Sony Xperia E5)، صبح امروز سونی رسماً این محصول را معرفی کرد. گوشی هوشمندی که حالا بر روی وب‌سایت کمپانی سونی قرار گرفته و بسیاری از شایعات گذشته را نیز تأیید می‌کند.
 
سونی اکسپریا ای 5

مشخصات سونی اکسپریا ای ۵ (Sony Xperia E5)

مطابق انتظار سونی اکسپریا ای ۵ به یک صفحه نمایش ۵ اینچی اچ‌دی مجهز خواهد بود و از تراشه MTK6735 ساخت مدیاتک همراه با ۴ هسته ۱٫۳ گیگاهرتزی Cortex-A53 قدرت می‌گیرد. علاوه بر آن ۱٫۵ گیگابایت ظرفیت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲,۷۰۰ میلی‌آمپری نیز از اجزای اصلی این محصول هستند. سونی ادعا می‌کند که این باتری به‌اندازه کافی از قابلیت‌های تراشه مدیاتک بهره‌مند است و می‌تواند تا ۲ روز عمر کند.
از نظر طراحی این محصول دارای ابعاد ۱۴۴ در ۶۹ میلی‌متر، ضخامت ۸٫۲ میلی‌متر و وزن ۱۴۷ گرم است.
سونی اکسپریا ای ۵ (Sony Xperia E5) همچنین از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با یک فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز به فلش برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به پشتیبانی از NFC، Cat.4 LTE و دو سیم کارت هم‌زمان اشاره کرد.
 
سونی اکسپریا ای 5
سونی این محصول را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد کرد که حاوی سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو هستند. قیمت این محصول نیز ۱۹۹ یورو خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا