اخبار

سونی به منظور تمرکز بر اکسپریا X، سری اکسپریا C و M را از رده خارج می‌کند!

بخش موبایل سونی در چند سال گذشته، چندان حال و روز خوبی نداشته است. گرچه گوشی‌های رده اکسپریا Z موفقیت خوبی کسب کردند، اما این گوشی‌ها نیز توزیع کمی در سطح بین‌المللی و بخصوص ایالات متحده دارند. به همین دلیل، برخی این سوال را مطرح کردند که آینده سری Z چیست؟ اما در آغاز امسال و در کنگره بین‌المللی موبایل، سونی با معرفی گوشی‌های اکسپریا X به این سوال پاسخی محکم و روشنی داد. با اینکه گوشی‌های اکسپریا X ممکن است جایگزین اکسپریا Z نشوند، اما ظاهرا تمرکز سونی حداقل تا سال ۲۰۱۸، بر گوشی‌های سری اکسپریا X خواهد بود.
البته ممکن است که این خبر، چندان هم تعجب‌برانگیز نباشد، چون گوشی‌های اکسپریا X،‌ بهترین گوشی‌هایی هستند که سونی تا به‌حال عرضه کرده است و سونی قصد دارد تحت برند X، بخش موبایل خود را بازسازی کند. به همین دلیل، سونی گوشی‌های سری اکسپریا C و M را از رده خارج کند. در نتیجه، سونی تمام استراتژی خود برای برندینگ و توسعه محصولات موبایل،‌ اینترنت اشیا و پردازش ابری خود را تحت برند X انجام می‌دهد.
این واحدسازی بخش‌های مختلف، یکی از بزرگترین استراتژی‌های تبلیغاتی سونی تاکنون است و تلاشی است برای بدست آوردن شهرت و اعتبار و مشتریان از دست رفته خود در بخش محصولات الکترونیکی.
منبع androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا