اخبار

سیستم حرکتی بازی Infinite Warfare تقریبا مشابه با Black Ops 3 خواهد بود

با وجود اینکه اطلاعات در رابطه با نوع سیستم حرکتی بازی Infinite Warfare در بخش چندنفره محدود است، به نظر می‌رسد اولین سرنخ در رابطه با این موضوع پیدا شده است. با گیم‌شات در ادامه مطلب همراه باشید. پس از سروصدای فراوانی که پیرامون تریلر رونمایی بازی Call of Duty Infinite Warfare به وجود آمده و اعتراضات فراوانی در رابطه با رخ دادن وقایع Call of Duty جدید در فضا به وجود آمد، مثل همیشه مهمترین برگ برنده فرنچایز Call of Duty یعنی بخش چندنفره آن در تریلر رونمایی به نمایش در نیامد.
با وجود اینکه برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با بخش چندنفره Call of Duty Infinite Warfare بایستی تا نمایشگاه E3 2016 صبر کنیم، توسعه دهنده بازی استودیو «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) سرنخ بزرگی در رابطه با سیستم حرکتی بازی Infinite Warfare در بخش چندنفره را با طرفداران در میان گذاشت.
در صحبتی که یکی از طرفداران با حساب کاربری رسمی اینفینیتی وارد در توییتر داشت، استودیو به این نکته اشاره کرد که سیستم حرکتی بازی Infinite Warfare در بخش چندنفره تقریبا مشابه با Black Ops 3 خواهد بود:
@CODINT3L، اگر قبلا #BlackOps3 را بازی کرده باشی، سیستم حرکتی زنجیره‌ای و سیال ما برای شما طبیعی خواهد بود. #InfiniteWarfare
— Infinity Ward (@InfinityWard) May 13, 2016
سیستم حرکتی زنجیره‌ای که در توییت به آن اشاره شده است یکی از بهترین بخش‌های بازی Black Ops 3 بوده و این سیستم کاملا با سیستم حرکتی که استودیو Sledgehammer در بازی Advanced Warfare پیاده سازی کرده بود، متفاوت است.
قبلا نیز استودیو تری‌آرک (Treyarch) اعلام کرده بود هدف از طراحی این سیستم حرکتی این بود که بازی‌بازان هیچگاه حرکت و مانور خود را از دست نداده و سلاح‌هایشان همیشه آماده برای شلیک باشد.
این موضوع که بازی Infinite Warfare قصد دارد این سیستم را به روش جدیدی ارایه دهد خبر خوبی بوده و البته تمامی امیدها برای بازگشت گیم‌پلی بازی به حالت نظامی گذشته را که در سری Modern Warfare شاهد آن بودیم، از بین خواهد برد. شاید بازی Modern Warfare Remaster بتواند این خلاء را پر کند.
Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.
منبع : VG247

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا