اخبار

سیستم عامل اندروید با تصاحب ۹۷% از سهم بازار هندوستان همچنان پیشتاز است

بنا بر گزارش شرکت تحقیقات بازار، Strategy Analytics، سهم اندروید از بازار اسمارت فون های هندوستان در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ به رقم باورنکردنی ۹۷٫۱% افزایش یافت. این رقم در سال گذشته معادل ۹۰% بود.
۲۹٫۸ میلیون گوشی اندرویدی موجود در هندوستان، در سه ماهه دوم ۲۰۱۶ به فروش رفته اند. این رقم در مقابل کل اسمارت فون های فروخته شده در این بازه زمانی قرار می گیرد که معادل ۳۰٫۷ میلیون بوده است.
یکی از مدیران شرکت تحقیقاتی فوق الذکر گفته است که
اندروید سیستم عامل ۲۹٫۸ میلیون اسمارت فون فروخته شده در هندوستان در طی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ بود که افزایشی معادل ۲۸ درصد ر ادر مقایسه با ۲۳٫۲ میلیون گوشی اندرویدی فروخته شده در زمان مشابه در سال ۲۰۱۵ نشان می دهد.
وی افزود

اندروید در این سه ماهه توانست با اختصاص ۹۷ درصد از سهم بازار به خود پیشتاز باشد و نسبت به سال گذشته ۷% افزایش را نشان دهد. در حال حاضر اندروید در بازار هندوستان حرف اول را می زند و به نظر نمی رسد که شکست پذیر باشد. علت این موفقیت نیز کانال های گسترده توزیع، اپلیکیشن های متعدد ارزان قیمت و خوشنامی بخش سخت افزاری این گوشی ها است.
 

 

اندروید

در این گزارش مشخص شده که سهم سیستم عامل iOS در بازار اسمارت فون های هندوستان تقریبا به نصف تقلیل یافته و از ۴٫۵ % به ۲٫۴% رسیده است. این کمپانی کوپرتینویی فقط موفق به فروش ۰٫۸ میلیون آیفون در سه ماهه دوم سال جاری در هندوستان شد.
شرکت Strategy Analytics اعلام کرد

iOS اپل با افت شدید سهم بازار در هندوستان مواجه شد و فقط ۰٫۸ میلیون گوشی را به فروش رساند. در طول سال گذشته سهم اپل از بازار اسمارت فون ها در هندوستان به نصف کاهش یافته است. اپل باید قیمت محصولات خود را کاهش دهد و حضور پر رنگ تری در بخش خرده فروشی داشته باشد تا بتواند فروش خود را افزایش دهد.

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا