اخبار

شایعات یک بار دیگر حضور تاچ آیدی در مک بوک جدید را تایید کردند

در طول چند ماه گذشته، گزارشات ضد و نقیضی درباره مشخصات مک بوک پروی جدید منتشر شده است و انتظار می رود که اپل در ماه های آینده این محصول را رونمایی کند. همانطور که پیش خواندید، شایعات حاکی از آن است که این نوت بوک جدید به یک سنسور اثر انگشت تاچ آیدی مجهز خواهد شد و همچنین از دکمه های دستوری حساس به فشار اولد یا همان پنل تاچ اولد بهره می برد. اکنون یک شایعه دیگر شایعات قبلی را قوت بخشیده است. در ادامه با ما همراه باشید.
در گزارشات قبلی آمده بود که هر دوی این قابلیت ها در مک بوک پروی جدید وجود نخواهند داشت اما هم اکنون گفته می شود که سنسور اثر انگشت و ردیف جدید دکمه های دستوری قطعاً در این محصول جای خواهند گرفت.
براساس گزارشات یک منبع معتبر که پیش از این نیز پیش بینی های قابل اطمینانی را ارایه کرده بود، گفته می شود که مک بوک پروی جدید به سنسور اثر انگشت تاچ آیدی و دکمه های دستوری حساس به فشار اولد مجهز است. این یعنی مک بوک پروی بعدی اولین نوت بوک اپل است که به هر دوی این قابلیت ها مجهز می شود.
 
علاوه بر این، ظاهراً اسکنر اثر انگشت تاچ آیدی در داخل دکمه پاور تعبیه خواهد شد و اجازه می دهد که مثل آیفون ها، همان روند تک ضربه ای برای روشن کردن گوشی و شناسایی کاربر انجام شود. قابلیت های دیگری که انتظار می رود در این نوت بوک قرار بگیرد، شامل اضافه شدن USB نوع C با پشتیبانی از Thunderbolt 3 خواهد بود.
 
شایعات پیشین حاکی از آن بود که مدل های مک بوک پروی جدید به آخرین پردازنده های اینتل مجهز خواهند شد و این پردازنده ها در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به بازار عرضه می شوند. اپل هنوز هیچ یک از مشخصات پیش بینی شده این محصول را تایید نکرده و حرفی در مورد برنامه های آتی مک بوک نزده است.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا