اخبار

شایعات Gear Fit 2 یک بار دیگر فضای مجازی را پر کرد

سامسونگ یکی از بزرگ ترین نقش آفرینان عرصه پوشیدنی های جهان به حساب می آید که برای اولین بار توانست اسمارت واچ گلکسی Gear اصلی را در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کند. از آن زمان به بعد و به خصوص از زمانی که Gear اس ۲ به بازار آمد، خط تولید اسمارت واچ های Gear بسیار پرطرفدار شد. سامسونگ Gear Fit اصلی را با صفحه نمایش آمولد خمیده، در سال ۲۰۱۴ روانه بازار کرد و اکنون نوبت به آن رسیده که یک Gear Fit دیگر را در بین محصولات پوشیدنی این شرکت ببینیم.
تا اینجای کار همه شایعات و گمانه زنی ها دست به دست هم داده اند تا نشان دهند که عرضه Gear Fit 2 در اواخر سال جاری میلادی رخ خواهد داد. هم اکنون تمامی علاقه مندان از طراحی و شکل ظاهری این دستگاه مطلع هستند اما به تازگی یک تصویر دیگر در فضای مجازی منتشر شده که قابلیت های دیگری از این دستگاه را به نمایش می گذارد. آخرین شایعه منسوب به این محصول نیز از سوی کره جنوبی منتشر شده است و به نظر می رسد که برخی از پوسترهای تبلیغاتی سامسونگ به قابلیت های جدید و متفاوتی اشاره دارند.
اکنون به نظر می رسد که این دستگاه قادر است مانند یک ساعت و در عین حال، مثل یک ردیاب سلامت کار کند و همچنین ساعت و اطلاعات مرتبط را روی صفحه به نمایش دربیاورد. اما واقعاً این دستگاه به عنوان یک ردیاب سلامت قادر به انجام چه کارهایی خواهد بود؟ Gear Fit 2 می تواند ضربان قلب شما را ردیابی کند و نقشه دویدن و یا مسیرهای دوچرخه سواری شما را نیز در اختیارتان قرار دهد. با توجه به اندازه کنونی صفحه نمایش و اطلاعاتی که در تصویر لو رفته فوق مشاهده می کنید، به نظر می رسد که Gear Fit 2به نسبت یک ردیاب سلامت متوسط، یک سر و گردن بالاتر است و یک محصول منحصر به فرد به حساب می آید. هنوز مشخص نیست که قابلیت جی پی اس به صورت داخلی در این دستگاه تعبیه خواهد شد یا خیر، اما شایعات اخیر اظهار داشته اند که این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و یک پردازنده و کارت گرافیکی قدرتمند به میدان خواهد آمد تا بتواند صفحه نمایش ۱٫۸۴ اینچی آمولد خود را پشتیبانی کند.
از همه ویژگی های سخت افزاری این دستگاه که بگذریم، تمامی شایعات به تاریخ رونمایی این محصول در ماه ژوئن اشاره کرده اند و همانطور که ذدر تصاویر جدید قابل مشاهده است، به نظر می رسد که این دستگاه در برابر آب مقاوم است و به اندازه ای که در برابر ضربه آسیب نبیند استحکام دارد. با این تفاسیر دیگر زمان زیادی تا رونمایی این محصول باقی نمانده و به زودی شاهد معرفی یک گجت پوشیدنی جدید از سوی سامسونگ خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا