اخبار

شایعه : آیفون ۷ اپل میزبان دو اسلات سیم کارت و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود

در تازه‌ترین شایعات پیرامون آیفون ۷ اپل یک شرکت تعمیراتی چینی تصاویری را از قطعات داخلی این محصول منتشر کرده و ادعا می‌کند که نسل آینده آیفون‌ها حاوی دو اسلات سیم کارت، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و دو دوربین در قسمتی پشتی خود است. این در حالی است که روز گذشته یک شایعه دیگر خبر از لغو استفاده از دو دوربین به جهت مشکلات فنی می‌داد.
هفته گذشته اخباری اعلام شد که بر اساس آن‌یکی از کارمندان کمپانی فاکسکان (یکی از شرکای اپل که وظیفه اسمبل آیفون‌ها را بر عهده دارد) در حساب کاربری ویبو خود منتشر کرده بود که آیفون ۷ پلاس به جهت مشکلات فنی موجود در قسمت پشتی خود از دو دوربین برخوردار نخواهد بود. با این حال «مینگ چی کو» تحلیلگر کمپانی اپل معتقد است که این دوربین دوگانه در آیفون مدل ۵٫۵ اینچی به کار خواهد رفت و یکی از این دو لنز دارای زوم اپتیکال هستند که می‌تواند یک تلفن هوشمند با دوربین قدرتمند مشابه دوربین‌های DSLR روانه بازار کند. این خبر خوبی برای هواداران آیفون است که بدانند این محصول بالاخره از دو دوربین در قسمت پشتی بهر‌ه‌مند خواهد بود.

آیفون ۷ اپل

اما کمی از بحث دوربین‌های آیفون که فاصله بگیریم روز گذشته یکی از نخستین شایعات پیرامون آیفون ۷ اپل به چالش کشیده شد. اگر به خاطر داشته باشید چند ماه پیش شایعاتی منتشر می‌شد که خبر از عدم وجود یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ اپل می‌داد. در این بین حتی ماه گذشته نیز یک کمپانی چینی از آداپتورهایی که درگاه Lightning را به جک ۳٫۵ میلی‌متری تبدیل می‌کنند رونمایی کرد؛ اما امروز یک شرکت تعمیراتی گوشی‌های هوشمند به نام Rock Fix مستقر در چین تصاویری را از قطعات داخلی آیفون ۷ اپل منتشر کرده است که نشان می‌دهد تلفن هوشمند آینده کوپرتینویی‌ها به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.
از دیگر تصاویر انتشار یافته توسط راک فیکس می‌توان گفت که آیفون ۷ اپل دارای دو اسلات سیم کارت، یک تراشه حافظه ۲۵۶ گیگابایتی SanDisk و در نهایت دو دوربین در قسمت پشتی خود است. البته این می‌تواند مشخصات مدل پلاس این محصول باشد.

 

آیفون ۷ اپل

 کابل Lightning آیفون ۷ اپل

آیفون ۷ اپل

 دو اسلات سیم کارت آیفون ۷ اپل

 

شب گذشته نیز اخباری منتشر شد که بر اساس آن ظاهراً فرآیند اسمبل گوشی‌های آیفون ۷ در کارخانه پگاترون آغاز شده است. بدون شک این اولین و آخرین شایعات پیرامون نسل آینده آیفون‌های اپل نخواهد بود. مطمئناً تا رونمایی رسمی از این محصول در ماه سپتامبر شاهد درز اطلاعات و شایعات جدیدی حول و حوش این محصولات جذاب خواهیم بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا