اخبار

شایعه جدید: ۱۴ اکتبر تاریخ احتمالی عرضه آیفون ۶


بر اساس گزارش MacRumors، ممکن است که اپل آیفون ۶ را در روز سه شنبه ۱۴ اکتبر عرضه کند. این خبر به نقل از منبعی بوده است که مدعی شده اپل در ملاقاتی که با مسئولین فروشگاههای خرده فروشی در آمریکا داشته است این تاریخ را اعلام کرده است.
این منبع همچنین گزارش داده است که یکی از مدیران فروشگاه اشاره داشته است که ۱۴ اکتبر روزی پر اتفاق برای اپل و همچنین ماه اکتبر، ماهی بسیار شلوغ برای فروشگاهها و خود اپل است. همچنین گفته می‌شود که اپل ۱۶ سپتامبر با برگزاری کنفرانس مطبوعاتی محصول (یا محصولات) جدید خود را معرفی می‌کند.
تا به این لحظه، اکثر گزارشات تاریخ معرفی و عرضه آیفون ۶ را ماه سپتامبر اعلام کرد‌ه‌اند. اگرچه هفته گذشته در گزارشی عنوان شده بود که اپل میانه‌های ماه سپتامبر کنفرانس خود را برای معرفی آیفون ۶ و iOS 8 و همچنین کنفرانس دیگری را در ماه اکتبر برای معرفی محصولات پر شماری همچون iWatch، سسیتم عامل یوسمتی، آیپدها و مک‌های جدید تدارک دیده است.
البته عرضه آیفون ۶ در روز سه شنبه نسبت به سالهای گذشته که به نوعی تغییر محسوب میشود، زیرا این شرکت آیفونها و بیشتر سخت‌افزارهای خود را در سالها گذشته در روز جمعه عرضه کرده است. در هر صورت این منبع مدعی شده است که تقاضای بیش از حد مشتریان و همچنین فراوانی کالاها که بر اثر تلاش بی‌وقفه در تولید صورت گرفته است ممکن است اپل را تحریک به فروش محصول حتی زودتر از موعد مقرر بکند.
البته در این گزارش مشخص ننشده است که در ماه اکتبر مدل ۵٫۵ اینچی نیز عرضه خواهد شد یا خیر، زیرا در گزارشات اخیر از بروز مشکلات مختلف در روند تولید این نسخه و متعاقب آن تاخیر در زمان عرضه این محصول اشاره شده است. حتی گفته می‌شود که احتمال عرضه نسخه ۵٫۵ اینچی آیفون ۶ در سال ۲۰۱۵ بسیار محتمل خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا