اخبار

شایعه : سامسونگ و معرفی دو تلفن هوشمند انعطاف پذیر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷

سامسونگ یکی از کمپانی هایی در صنعت موبایل های هوشمند است که دائماً به دنبال راه هایی جدید برای دستیابی به ابداعات مختلف است. اگرچه تغییراتی که سامسونگ در دستگاه های خود اعمال می کند همواره چندان واضح نیستند اما کمپانی کره ای بدون توسعه تکنولوژی هایی جدید در آزمایشگاه خود، نمی توانست به بزرگترین تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان تبدیل شود.
شایعات تولید موبایلی انعطاف پذیر از سوی سامسونگ، سال هاست که به گوش می رسد اما کره ای ها به جز ساخت Galaxy Round که هیچگاه وارد مرحله تولید انبوه نشد، تلاش زیادی برای استفاده از این تکنولوژی از خود نشان ندادند. با این همه بنابر پتنتی که اخیراً در ایالات متحده ثبت شده، به نظر می رسد که سامسونگ حالا حاضر است ریسک تولید نمایشگری انعطاف پذیر را به جان بخرد.
به گفته منابع نزدیک به کمپانی مورد بحث، تکنولوژی استفاده شده در این پتنت به دیودهای نوری نمایشگر اجازه می دهد به سمت داخل خم شوند. شاید این نخستین باری نباشد که چنین خبری به گوش می رسد اما گزارش اخیر از آن جهت اهمیت دارد که چندی پیش گفته شد سامسونگ پتنتی برای نرم افزاری به ثبت رسانده که در این گونه از نمایشگرها مورد استفاده قرار می گیرد.
مضاف بر این، در گزارش ها آمده که سامسونگ برنامه دارد در کنگره جهانی موبایل سال آتی، از دو موبایل هوشمند جدید رونمایی به عمل آورد که از تکنولوژی انعطاف پذیری بهره می برند. گفته می شود یکی از این موبایل ها به سمت داخل خم می شود و دیگری، دستگاهی ۸ اینچی با قابلیت تا شدن به اندازه ۵ اینچ است.
اگرچه اندکی دور از ذهن است که هر دو موبایل سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از نمایشگر انعطاف پذیر بهره مند باشند، اما باید خاطر نشان کرد که کمپانی کره ای سخت در تلاش است تا قابلیت هایی انقلابی را به بازار آورده و به کمک آنها، فروش دستگاه هایش را افزایش دهد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا