اخبار

شایعه: گلکسی نوت ۵ در اوایل ۲۰۱۶ پا به کشورهای اروپایی می گزارد !

اگر به یاد داشته باشید در زمان معرفی گلکسی نوت ۵ اعلام شد که این دستگاه برای اروپا عرضه نمی شود اما پس از ورود آن به بازار خبرها برعکس شدند و شایعاتی درباره عرضه این فبلت فوق العاده به اروپا منتشر شد. حال شایعات جدیدی در این باره منتشر شده است در ادامه با تکفارس همراه باشید تا از جزئیات این خبر مطلع شوید.
 
در نهایت ممکن است که گلکسی نوت ۵ در اوایل سال آینده روانه بازار اروپا شود، گزارش های منتشر شده از سوی Android Central اعلام می دارد که راه اندازی این دستگاه در  اتحادیه ارروپا قدری عقب افتاده و در ابتدای سال ۲۰۱۶ نیز انجام می شود. تا به حال شرکت سامسونگ از میان پرچم دارهای موجود تنها گلکسی اس ۶ اج پلاس را روانه بازار اروپا کرده است اما تصمیم آینده شرکت ممکن است مقداری متفاوت باشد، چراکه طرفداران یک گوشی هوشمند را با صفحه نمایش بزرگ و یک قلم خارق العاده ترجیح می دهند. خوشبختانه این شرکت تصمیم هایی را برای سال آینده بازار اروپا گرفته است.
 
اگر به ماه اوت یعنی زمان عرضه دو فبلت پرچم دار ساسونگ باز گردیم باید اعلام کنم که سامسونگ گلکسی اس ۶ اج را در محدوده بازارهای خاصی عرضه کرد و همچنین در ابتدا گلکسی نوت ۵ را فقط در کشورهای کره و آمریکا عرضه کرده بود.
 
به عنوان یادآوری باید اعلام کنم که این دو قبلت فرق چندانی با هم ندارند و تفاوت عمده آن ها در وجود قلم خارق العاده نوت ۵ است. هردو دستگاه دارای دو صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD، پردازنده Exynos 7420، رم ۴ گیگابایتی، دوبین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰mAh، حافظه داخلی ۳۲/۶۴GB و همچنین اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی هستند. به علاوه گلکسی اس ۶ اج پلاس کمی گران تر است و اگر شما صفجه نمایش تخت را به منحنی ترجیح می دهید پس گلکسی نوت ۵ برای خرید شما بهترین گزینه است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا