اخبار

شیائومی اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ را عرضه خواهد کرد

اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ به‌زودی از راه خواهد رسید و این‌ بار نام شیائومی در کنار این عنوان بلند بالا دیده می‌شود. خبر‌های مربوط به عرضه زود هنگام پرچم‌دارانی بزرگ، بازار گوشی‌های هوشمند را تحت‌الشعاع قرار داده است و در این بین خبرهای منتشر شده درباره مشخصات این دستگاه‌ها، تنور شایعات را بیش از پیش داغ کرده است. یکی از جالب توجه‌ترین آنها، شایعاتی است که گرداگرد محصول بعدی کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۱ می‌چرخد.
رقابت بر سر عرضه اولین گوشی هوشمندی که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ باشد، به‌شدت در جریان است. کمپانی LeEco اخیرا با انتشار یک تیزر تبلیغاتی از ورود گوشی جدیدی به بازار خبر می‌دهد که بسیاری بر این عقیده‌اند که اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود. ۲۹ ژوئن (نهم تیرماه) زمانی است که این کمپانی وعده دیدن گوشی جدید خود را داده است.
پس از آن شایعاتی پیرامون محصول جدید کمپانی اوپو شنیده شد، گوشی OPPO Find 9 که گفته می‌شود با یک رم غول پیکر ۸ گیگابایتی و با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ وارد بازار خواهد شد که آخرین خبرهای درز شده حاکی از آن است که این اتفاق احتمالا در همین ماه (ژوئن) صورت خواهد گرفت؛ اما اکنون در محافل تکنولوژی خبر دیگری نیز جلب توجه کرده است.
شیائومی کمپانی نوظهوری است که توانسته در مدت کوتاهی موفقیت‌های بزرگی را به‌ دست آورد. این کمپانی سال گذشته با پشت سر گذاشتن هواوی، توانست در چین جایگاه اول را به‌ خود اختصاص داده و بازار چین را تحت سیطره‌ی خود درآورد. اکنون گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که شیائومی اولین برند تجاری خواهد بود که اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ را روانه‌ی بازار خواهد کرد.
یک تحلیلگر قابل اعتماد چینی گفته است که گوشی هوشمندی که به این تراشه مجهز خواهد بود، می‌تواند شیائومی می نوت ۲ (Xiaomi Mi Note 2) باشد که به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد. اکنون هیچ صحبتی از پرچم‌دار جدید شیائومی و یا اسنپدراگون شنیده نمی‌شود؛ اما به گفته سایت منبع این خبر، انتظار برای تائید شنیده‌های چند روز قبل، رو به اتمام است و به‌زودی خبرهای موثق و تائید شده‌ای منتشر خواهند شد. باید دید در این هیاهوی معرفی پرچم‌داران قدرتمند، کدام یک عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۲۱ را یدک خواهد کشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا