اخبار

شیائومی بصورت رسمی اعلام کرد : mi5 پنجم اسفند ماه معرفی خواهد شد

پس از حدود یک سال و نیم صبر، بالاخره کمپانی شیائومی زمان عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی خود یعنی گوشی شیائمی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) را اعلام کرد. بنابر اطلاعات منتشر شده کمپانی چینی قصد دارد شیائومی Mi 5 را در پنجم اسفند ماه رونمایی کند.
لحظاتی پیش، یکی از مقامات کمپانی شیائومی به نام Wanqiang Li در صفحه‌ی رسمی Weibo خود اعلام کرد که کمپانی قصد دارد در ۲۴ فوریه مصادف با پنجم اسفند ماه کنفرانس خبری بهاره خود را برگزار کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که کمپانی از پرچم‌دار جدید خود رونمایی خواهد کرد.
شیائومی Mi 5 11
هرچند احتمال می‌رود که شیائومی می ۵ (Xiaomi Mi 5) تنها دستگاهی نباشد که کمپانی چینی قصد رونمایی از آن را دارد. با توجه به تصویر لو منتشر شده از برنامه‌ی شیائومی برای کنفرانس خبری خود، مشخص شده که این رویداد در حدود ۲ ساعت طول خواهد کشید. بنابراین اگر فقط هدف از برگزاری کنفرانس خبری، رونمایی از یک پرچم‌دار جدید باشد باید در زمان کمتری صورت گیرد.
بنابراین باید شاهد سورپرایزهای دیگری نیز باشیم. طبق عکس، کنفرانس خبری از ساعت ۲ الی ۴ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. همچنین به شرکت کنندگان نیز اجازه‌ی مشاهده‌ی محصولات جدید داده خواهد شد.
شیائومی Mi 5 11
در حال حاضر اطلاعات چندانی از آنچه که در کنفرانس خبری رخ خواهد داد نداریم. اما آقای لی گفته اند که اطلاعات بیشتری در سه شنبه همین هفته منتشر خواهد شد.
منبع: Gizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا