اخبار

شیائومی تمام شایعات درباره ی Mi 5S را تکذیب کرد!

برای هفته ها است که تصاویر متعددی و همچنین مشخصات زیادی از یک گوشی رده بالای جدید از شیائومی که با نام Mi 5S شناخته می شد می شنویم. حتی شاهد یک رویداد برنامه ریزی شده از سوی شیائومی برای تاریخ ۲۷ سپتامبر بودیم که یک حرف S در این دعوت نامه خودنمایی می کرد. اما به نظر می رسد که اصلا شیائومی Mi 5S وجود خارجی ندارد. در واقع شیائومی برای پایان دادن به شایعات اعلام کرد که هیچ گوشی ای با نام شیائومی Mi 5S وجود ندارد. اما آن دعوت نامه برای چه بود؟!
ممکن است به جای یک Mi 5S ما شاهد معرف شدن یک Mi Note S باشیم! اما به جای اینکه شروع به شایعه سازی درباره ی این گوشی بکنیم بگذارید نگاهی به گزارشی که جدیداً از سوی یک خبرگزاری چینی در تایید صحت گزارش های قبلی پیرامون Mi 5S و در واقع وجود این گوشی دارد بیاندازیم. بر طبق گفته ی این منبع مدلی از این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی با قسمت ۲۹۹ دلار آمریکا عرضه خواهد شد. مدل دیگر این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی با قیمت ۳۴۵ دلار آمریکا عرضه خواهد شد. و در آخر مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز با قیمت ۴۰۵ دلار عرضه خواهد شد.
خوشبختانه فقط ۳ روز تا این مراسم باقی مانده است و ما بالاخره متوجه خواهیم شد که شیائومی چه نقشه ای در سر داشته است. بدون در نظر گرفتن اینکه نام این دستگاه چه خواهد بود انتظار داریم که این گوشی از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۰۱ با چهار هسته ی پردازشی و پردازنده ی گرافیکی  آدرنو ۵۳۰ بهره ببرد. قابلیت فورس تاچ(Force Touch) برای صفحه نمایش ۱۹۲۰*۱۰۸۰ این گوشی وجود خواهد داشت. دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل با فوکوس لیزری و دریچه دیافراگم  F 1.8 خواهد بود. دوربین جلویی این گوشی نیز که مخصوص عکس برداری سلفی است از لنزی ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. باتری این گوشی نیز ۳۴۹۰ میلی آمپر ظرفیت خواهد داشت که از قابلیت شارژ سریع شرکت کوالکام نیز بهره خواهد برد.
شیائومی Mi 5S، شیائومی Mi Note S یا هیچ کدام؟! منتظر بمانید!
منبع:phonearena.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا