اخبار تکنولوژی

شیائومی Redmi 12 با دوربینی شبیه به آیفون معرفی شد

شرکت شیائومی به تازگی محصول جدید خود را تحت عنوان شیائومی Redmi 12 رونمایی کرد. دستگاهی میان رده که مشخصات کلیدی قابل توجهی شامل آن شده است.

شیائومی Redmi 12 به نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰×۲۴۶۰ پیکسل با پنل IPS LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده که تجربه کاربری روانی ارائه می‌دهد. در سوی دیگر باید پردازنده هلیو G88 مدیاتک هشت هسته‌ای با ۸ یا ۴ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی اشاره کرد.

محصول Xiaomi سه حسگر دوربین ۵۰/۸/۲ مگاپیکسلی در عقب داشته و یک حسگر سلفی ۸ مگاپیکسلی شامل آن شد. در قسمت باتری یک پک ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی در نظر گرفته شد. حسگر اثرانگشت جانبی بوده و حسگر تشخیص چهره نیز گنجانده شده است.

این گوشی میان رده نمایشگر تختی داشته و از اندروید ۱۳ برخوردار است. شیائومی این تلفن هوشمند را با قیمت ۱۶۹ یورویی در رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای راهی بازار خواهد کرد.

شیائومی Redmi 12 از راه رسید

در دیگر خبرها شیائومی یک مانیتور گیمینگ مورب جدید ۲۷ اینچی با نام تجاری Redmi عرضه کرده است. این دستگاه مانیتور گیمینگ ردمی G27Q QHD شناخته می‌شود و حرفه‌ای است. این مانیتور دارای صفحه نمایش Fast IPS با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل f,ni که با فرمت Quad HD مطابقت دارد. پنل کریستال مایع از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند. همچنین پوشش رنگ ۹۵ درصدی استاندارد DCI-P3 و ۱۰۰ درصدی sRGB هم وجود دارد.

کانکتورهای HDMI و DisplayPort 1.4 برای اتصال کنسول‌ها و رایانه شخصی نیز وجود دارد. مانیتور از پورت USB-C برای شارژ لپ تاپ پشتیبانی کرده و  حداکثر توان ۶۵ واتی دارد. این مانیتور دارای خروجی هدفون هم است. ردمی Gaming Display G27Q دارای قیمت ۲۴۰ دلار بوده و هم اکنون با تخفیف بزرگ به قیمت ۱۸۵ دلار عرضه می‌شود. در اخباری دیگر شیائومی نه تنها از تلویزیون TV ES Pro، بلکه از یک مدل بزرگ بزرگ دیگر، تحت برند Redmi، رونمایی کرد. دومین محصول جدید ردمی مکس نام داشته و از پنل ۹۰ اینچی بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا