اخبار

صدور تاییدیه FCC برای گلکسی اس ۷ و اس۷ اج سامسونگ

سازمان FCC یا کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، سازمانی است که پیش از عرضه هر محصول ارتباطی در ایالات متحده باید آن محصول را تحت بررسی قرار داده و برای آن مجوز رسمی عرضه صادر کند.حالا پرچم داران جدید سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) موفق به دریافت تاییده FCC شده اند.برخلاف روال گذشته ، متاسفانه FCC اطلاعات زیادی از مشخصات فنی و ویژگی های این دو گوشی را منتشر نکرده است.
همانطور که اشاره شد، سازمان FCC در ارائه اطلاعات مرتبط با دو پرچمدار جدید سامسونگ بسیار محتاطانه عمل کرده است. این سازمان گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ را با کد اختصاصی SM-G930 خطاب کرده و اشاره داشته که این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۵٫۱ اینچی و بدون لبه‌های خمیده بهره‌مند می‌شود. در سمت مقابل گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ اج سامسونگ با کد اختصاصی SM-G935 معرفی شده و از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با دو لبه خمیده بهره‌مند می‌شود.
سازامان FCC اطلاعات جزئی دیگری را نیز در رابطه با این دو محصول ارائه کرده است. این سازمان اشاره داشته که دو گوشی نامبرده شده از قابلیت‌هایی همچون اتصال NFC، شارژ بیسیم و قابلیت انتقال امن مغناطیسی پشتیبانی می‌کنند. همگی موارد اشاره شده مواردی هستند که پیش از این هم از آن‌ها مطلع بودیم. بنابراین کاملا مشخص است که سازمان FCC به منظور فاش کردن مشخصات دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج محتاطانه عمل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در رابطه با این دو محصول باید تا روز بیست و یکم ماه فوریه یعنی چیزی در حدود ۱۶ روز دیگر صبور باشیم.
منبع: sammobile

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا