اخبار

صفحه نمایش یاقوت کبود به مدل های محدودی از آیفون ۶ تعلق می گیرد

نام: header1.png نمایش: 104 اندازه: 50.0 کیلو بایت
آیفون ۶ از صفحه نمایش یاقوت کبود بهره خواهد برد؛این جمله پیش از این تعداد دفعات زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.همچنین می دانیم که در طی آزمایشات این صفحه نمایش تقریبا از هر چیزی(بجز رد شدن ماشین از رویش…!)جان سالم بدر برده است.ولی اگر فکر کرده اید که تمام آیفون های ۶ از این صفحه نمایش بهره می برند کاملا در اشتباه هستید.
با توجه به گزارش منتشر شده از آسیا،تعداد این صفحه های نمایش برای تمام آیفون هایی که انتظار می رود به فروش روند کافی نیست.به این معنی که تمامی آیفون های ۶ نمی توانند از این صفحه نمایش استفاده کنند.
 
نام: gsmarena_001.jpg نمایش: 107 اندازه: 87.8 کیلو بایت
 
ظاهرا تعداد صفحه نمایش های یاقوت کبودی که امسال به تولید خواهد رسید چیزی حدود ۱۰ میلیون عدد است.مشخصاً انتظار داریم که فروش آیفون جدید از این تعداد فراتر رود.
بنابراین ممکن است که این صفحه نمایش به مدل های مشخصی از آیفون محدود شود،برای مثال ممکن است این صفحه فقط در مدل ۱۲۸ گیگابایتی iphone 6 استفاده شود که گران ترین در خانواده ی آیفون هاست.
احتمال دیگر این است که آیفون از این صفحه فقط در آیفون ۶ با صفحه ۵.۵ اینچی استفاده کند؛زیرا پیش از این شایعه شده بود که امسال از این مدل فقط ۱۰ میلیون عدد تولید می شود.
برای اپل هر صفحه نمایش یاقوت،در مقایسه با صفحه نمایش های ۱۰ دلاری کورنینگ گوریلا گلس، ۴۵$(حدود ۱۴۰۰۰۰ تومان) آب می خورد.
هر چند تولید صفحه نمایش های یاقوت کبود تا سال ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت ولی آن زمان میتوانیم انتظار آیفون های بیشتری با این صفحه نمایش را داشته باشیم.
پایان خبر./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا