اخبار

صفحه ۵٫۷ اینچی و رم ۴ گیگابایتی هواوی Honor V8 در TENAA به ثبت رسید

هواوی در سال جاری میلادی چندین دستگاه مختلف را به دنیای تکنولوژی معرفی کرده است که از بین آنها می توان به پرچمدارانی همچون هواوی P9 و P9 پلاس اشاره کرد. البته مدل میان رده P9 Lite نیز به همراه دو تبلت جدید MediaPad M2 و MediaPad T1 7.0 Plus از سوی این شرکت معرفی شده اند و چند اسمارت فون دیگر نیز در هفته های آینده به میدان رقابت اضافه خواهند شد. علاوه بر همه این محصولات، اسمارت فون در شرف عرضه Honor V8 هواوی که تا کنون چندین تیزر تبلیغاتی و شایعه مختلف در مورد آن دیده و شنیده ایم اکنون در وب سایت رگولاتوری چینی TENAA به ثبت رسیده است.
سه مدل مختلف از این دستگاه توسط این سازمان دولتی مجوز دریافت کرده اند. نام های رمزی KNT-AL10, KNT-TL10 و KNT-AL20 متعلق به این دستگاه ها هستند. در حالی که دو مدل اول این اسمارت فون تنها از لحاظ رنگ بندی متفاوت هستند، مدل سوم به پردازنده، صفحه نمایش و حافظه داخلی پیشرفته تری مجهز شده است.
از لحاظ ویژگی های سخت افزاری KNT-AL10 و KNT-TL10 توسط یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت ۲٫۳ گیگاهرتز تغذیه می شوند و به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ دی مجهز هستند. حافظه رم این دو مدل ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آنها نیز ۳۲ گیگابایت است. همچنین یک باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد.
 

Honor V8

 

Honor V8

از لحاظ ویژگی های دوربین می توان گفت که هر دو گوشی به دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی دوال و دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو مجهز هستند. ابعاد این گوشی ۱۵۷٫۰۰ در ۷۷٫۶۰ در ۷٫۷۵ میلی متر است و ۱۷۰ گرم وزن دارد. همچنین سیستم عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب شده است.
از سوی دیگر مدل KNT-AL20 نیز مشخصاتی مشابه دو مدل قبل دارد و تنها تفاوت آن در پردازنده ۲٫۵ گیگاهرتزی هشت هسته ای، صفحه نمایش QHD و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ست. رنگ بندی اسمارت فون Honor V8 شامل طلایی، نقره ای و رز گلد است. این سری از گوشی های هواوی طی یک مراسم رسمی در تاریخ ۱۰ می رونمایی خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا