اخبار

طبق نظرسنجی ها مشکی مات محبوب ترین رنگ آیفون است !

قبل از اینکه آیفون ۷ به صورت رسمی معرفی شد، ما شایعات زیادی در مورد اینکه یک رنگ مشکی جدید قرار است برای این گوشی عرضه شود. همچنین ما قبلا در یک نظرسنجی از شما پرسیدیم که بین دو رنگ مشکی و آبی کدام را ترجیح می دهید که اکثر قریب به اتفق شرکت کنندگان در این نظر سنجی رنگ مشکی را انتخاب کردند. کمی هم اطلاع داشتیم که در حقیقت قرار است دو رنگ مشکی عرضه شود.
اگر شما در هفته ای که گذشت به اینترنت دسترسی داشتید احتمالا می دانید که آیفون ۷ با دو رنگ مشکی براق و مشکی مات عرضه می شود. یکی از این رنگ ها مات است و رنگ مشکی دیگر براق و درخشان. تفاوت دیگری بین این دو رنگ وجود ندارد اما به نظر می رسد که شرکت اپل ترجیح می دهد که رنگ مشکی براق این گوشی گرانتر باشد. به همین خاطر این رنگ تنها برای گوشی های با حافظه های بالا مثل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد، در حالی که مشکی مات برای نسخه ۳۲ گیگ هم تولید می شود.
بنابراین ما با همه ی این ها از شما سوال کردیم که شما کدام رنگ را ترجیح می دهید. در عین ناباوری ۶۴ درصد از شرکت کنندگان رنگ مشکی مات را انتخاب کردند. کسانی که رنگ مشکی براق را انتخاب کرده بودند کمی بیشتر از ۳۰ درصد بودند و خیلی از شرکت کنندگان اعلام کردند که ترجیح می دهند از این رنگ به دلیل اینکه به راحتی اثر انگشت را جذب و خش می گیرد( توسط اپل هم تایید شد ) و حداقل در تصاویر اولیه تقریبا مانند پلاستیک است دوری کنند. نزدیک به ۶ درصد شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که ترجیح می دهند رنگ های دیگر یعنی نقره ای ، طلایی و رز گلد را انتخاب کنند. بنابراین طبق نظر مردم مشکی مات اهرا رز گلد جدید است.
 

 
منبع : phoneArena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا