اخبار

طرح مکالمه نامحدود همراه اول

mci-unlimited

بعد از ایرانسل که با طرح ۱۰۰ برابر شارژ مکالمه، ایرانسلی ها را شگفتزده کرد، اکنون همراه اول نیز با طرح مکالمه نامحدود به رقابت در این حوزه پرداخته است.

مهرماه ۹۴، طرح مکالمه نامحدود(هدف رو بزن ۹۴) برای هر دو گروه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول و نیز مشترکین جدید، اجرا خواهد شد.

 
ویژگی های طرح:

  • کلیه‌ی مشترکین دائمی و اعتباری، و نیز مشترکین جدیدی که در مهرماه به همراه اول می پیوندند، می توانند با پرداخت مبلغ X تومان تا یک ماه (۳۰ روز) از مکالمه داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) به صورت نامحدود استفاده کنند.

نحوه فعالسازی طرح:

  • در طرح مذکور، برای هر مشترک، یک هدف منحصر به فرد تعیین شده که برای اطلاع از این هدف و دریافت راهنمای اختصاصی طرح، مشترک می بایست کد #۱۰۰۰* را شماره گیری نماید.

بعد از این مرحله، در پاسخ به درخواست مشترک برای دریافت راهنمای اختصاصی طرح، میزان هدف طی یک پیامک به وی اعلام می شود و مشترک در صورت تمایل می تواند با شماره گیری کد #۱*۱۰۰۰* در طرح ثبت نام نمایید.

   درگاه ارتباطی:
 

درخواست

کد دستوری

دریافت راهنمای اختصاصی

۹#*۱۰۰۰*

ثبت نام

۱#*۱۰۰۰*

نکات مهم:

  • مبلغ هدف برای مشترکین اعتباری ثبت نام شده، از اعتبار ایشان کسر می گردد و برای مشترکین دائمی ثبت نام شده، در صورتحساب دوره منظور میگردد.
  • به محض ثبت نام، یک بسته هدیه برای مشترک فعال خواهد شد که با استفاده از آن، کلیهی مکالمات درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) وی به مدت ۳۰ روز رایگان خواهد شد.
  • به منظور جلوگیری از هرگونه تقلب، سیاست مصرف منصفانه اعمال خواهد شد.

 
نظر شما در مورد این طرح همراه اول چیست ؟

نمایش بیشتر

‫۲۴ دیدگاه ها

    1. با سلام
      متاسفانه در این خصوص از سوی همراه اول اطلاعات بیشتر ارائه نشده. درصورت کسب اطلاعات حتما در سایت موبایلستان اطلاع رسانی خواهیم کرد

  1. میشه از همراه اول که این سرویس رو داره با ایرانسل یا سایر اپراتور ها تماس رایگان گرفت؟ ینی مثل ایرانسله یا میتونی به همه زنگ بزنی؟

    1. سلام
      نه دوست عزیز، این امکان فقط به صورت داخل شبکه ای کار میکنه و در صورت تماس با سایر اپراتورها از شارژ ریالی شما کسر می شود.

  2. باسلام درماههای قبل مکالمه نامحدود رو باقیمت کمترمیگرفتم الان یک قیمت بالا پیشنهاد داده که مقدور نیست برام آیا امکانش هست قیمت های کم هم پیشنهاد بشه اینجوری خیلی سخته لطفا تغییربدید اینطوری مشتری های همراه اول روی به سیم کارت های دیگه میارن و…

  3. لطفا چندقیمت برای مکالمات همراهی طرح هدف نمایش بدیداینطوری یک قیمت اونم بالا برای بعضی افراد مقدورنیست

  4. سلام چطوری باید مدت زمانی رو که افزایش یافته کم کنیم قبلا با یازده هزارتومان فعال می کردیم الان شده ۱۷ هزار تومان که به صرفه نیست حدود ۲ ۳ الی ۴ ساعت از مدت اختصاص داده شده هدر میره

    1. سلام قبلا ۱۱ هزار تومان بود اما همینطور اضافه شد الان شده ۲۲ هزار تومان که میزان مصرف من اصلا به صرفه نیست

      1. سلام دوست عزیز، قطعا نباید رقمی که قبلا بوده رو با الان مقایسه کنید. هر طرحی یه مدت زمانی داره و بعد از اون ممکنه طرح کامل حذف بشه یا افزایش قیمت داشته باشه. این چیزی غیرطبیعی نیست توی کشورمون.

  5. لطفا سقف قیمت رو پایین بیارید. برای من ۸۰۰۰۰ رو پیشنهاد میده و هر سری میگیرم ۲۰۰۰ دقیقه باقی میمونه. چرا قیمت پیشنهادی رو بالا میبره همراه اول؟؟؟

  6. سلام بابا این مسخره بازیا چیه درست کردین. همون طرح مکالمه روزهای گرم حرفی از همه بهتر بود. با این طرح مزخف همه ایرانسلی میشن. نه قیمتش خوبه نه زمانش. واقعا مسخرس خیلی مسخره بجای پیشرفت. پس رفت دارین تبریک میگم بهتون. خیلی دزدیه خوبیه روشتون

  7. سلام
    بسته روزهای گرم حرفی خیلی بهتر از بسته مکالمه یکماهه س . بسته مکالمه رفته رفته مبلعش بیشتر میده اونم اجباری باید قبول کنی لااقل مثل بسته های اینترنت بسته بندی کنید که خودمون انتخاب کنیم ممنون

  8. با سلام لطفا در مورد مبلغ بسته های مکالمه همراهی تجدید نظر کنید برا من ۴۰ هزار تومان میاره و این امکان رو ندادم در حالی که ماه پیش ۲۲ هزهر تومان پرداخت کردم و حدود یک ساعت رو استفاده نکردم وسوخت

  9. قیمت همراه اول و دائمی سه برابر شده من همیشه با ۱۵ تومن بوده میزان مکالمات هم یکسان بود تو این ماه اومده بود ۴۴ هزار تومن که دیگه فعال نکردم چرا ؟؟؟؟؟؟؟

  10. با عرض سلام به پرسنل شرکت همراه اول…خواهشا بسته های مکالمه ماهیانه رو که با کد۱۰۰۰شماره گیری میشه اختیاری کنین نه اینکه هرماه مبلغشو بیشتر بکنین

  11. سلام.من میخوام شارژ یک ماهه بگیرم ولی نمیتونم این پیامک برام میاد (امکان فعال سازی همزمان بسته مکالمه همراهی و کمپین ۵۵+۵ وجود ندارد)
    میشه راهنماییم کنید ممنون

  12. عجب سیاستی… ..واقعا رایگانه… اوایل ماهی ۳تومن وشد۵و بعدش ۹و ماه بعد ۱۲وووووووووو الان ۲۲۰۰۰تومن .شاید ماهی ۱۵۰دقیقه مکالمه همراه اول ندارم ..اقا اصلاح کنید این طرح و.. فقط حرفش و قشنگ میزنین

    1. سلام. دوست عزیز این خبر برای ۴ سال پیشه و ممکنه الان دیگه این طرح وجود نداشته باشه و یا سیاست همراه اول تغییر کرده باشه. ضمن اینکه ما همراه اول نیستیم، اگر انتقادی به طرح دارید باید با خود سایت همراه اول و یا توسط راه های ارتباطی با اون شرکت بهشون انتقاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا