اخبار

عرضه اوراق اجاره رایتل با سود روز شمار ۲۱ درصد

صبح امروز ۲ هزار میلیارد ریال اوراق اجاره رایتل با سود روز شمار ۲۱ درصد ارایه شد.

 

Rightel-Saham-02

 
به گزارش روابط عمومی رایتل، صبح امروز و با حضور مهندس سید مجید صدری مدیرعامل رایتل، دکتر قالیباف اصل مدیرعامل بورس، نمایندگان کارگزاری تامین و جمعی از معاونین شرکت رایتل و سازمان بورس تهران ۲ هزار میلیارد ریال اوراق اجاره رایتل با سود روز شمار ۲۱ درصد با قابلیت معامله در بورس و معاف از مالیات عرضه شد.
گفتنی است این اوراق چهارساله، قابل معامله در بورس و معاف از مالیات است و طی یک مرحله عرضه خواهد شد.
شایان ذکر است قیمت اسمی اوراق رایتل یک میلیون ریال و با نرخ ۲۱ درصد بوده و سود آن به صورت ماهانه پرداخت می‌شود. همچنین معاملات ثانویه این اوراق از طریق شبکه کارگزاران مورد تایید سازمان بورس و بر اساس ضوابط حداکثر ۱۰ روز کاری پس از پایان عرضه اولیه صورت می گیرد.
 

Rightel-Saham-01

گفتنی است هدف از عرضه اوراق اجاره رایتل تامین منابع لازم جهت انجام طرح های توسعه و خرید تجهیزات به منظور توسعه هر چه بیشتر شبکه رایتل است.
نکته قابل توجه اینکه اوراق ارایه شده با توجه به استقبال خوب خریداران در کسری از ثانیه به فروش رسید.
لازم به ذکر است مدیرعامل رایتل در حاشیه این مراسم و در پاسخ به خبرنگار بورس مبنی بر دلیل واگذاری این اوراق گفت: همانگونه که اطلاع دارید مطابق دستورات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و سیاست‎های دولت محترم، تمام ارکان اقتصادی کشور در راستای منافع ملی و اهداف راهبردی تعیین شده مشغول فعالیت هستند. تمرکز فعالیت‏های تامین منابع مالی در بازار سرمایه و بورس و اوراق بهادار موجب تقویت اقتصاد ملی و هدفمندسازی جریان‏های نقدینگی در کشور  خواهد شد.
صدری در ادامه گفت: سیاست‏های اخیر دولت مبنی بر خروج از وضعیت رکورد- تورمی و کنترل نرخ تورم به منظور بهبود معیشت افراد اجتماع و تقویت اقتصاد داخلی جهت ارتباط با بازار تجارت بین‏المللی سرلوحه فعالیت‏های تجاری تمامی بنگاه‏های اقتصادی قرار گرفته و بالطبع شرکت خدمات ارتباطی رایتل از این قاعده مستثنی نیست.
 

Rightel-Saham-03

 
وی با اشاره به اینکه شرکت خدمات ارتباطی رایتل از جمله شرکت‏های سازمان تامین اجتماعی است که در زمینه اپراتوری به منظور ارایه خدمات نوین ارتباطی تشکیل و در حال اجرای طرح توسعه زیرساخت‏های مخابراتی کشور است عنوان کرد: در این میان مطابق استراتژی‏های تعیین شده از سوی مدیران عالی شرکت و با عنایت به بازدهی طرح‏های مخابراتی، شرکت اقدام به انتشار اوراق صکوک (اوراق قرضه اسلامی) جهت تامین منابع مالی نموده است.
صدری متذکر شد: با انتشار اوراق صکوک علاوه بر مشارکت عموم در پروژه طرح توسعه با پشتوانه دارایی‏های شرکت، ضمن پرداخت سود ثابت ماهیانه به هدفمندسازی نقدینگی در کشور و تقویت هر چه بیشتر بازار سرمایه برای حضور در بازارهای بین المللی نیز کمک شایانی می‏شود. در  مجموع این واگذاری در راستای توسعه هر چه بیشتر و سریعتر خدمات رایتل صورت گرفته است و این اپراتور در تلاش است تا پاسخگوی اعتماد مشترکانش بوده و همواره بهترین خدمات را با پایین­ترین قیمت در اختیارشان قرار دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا