اخبار

عرضه بروزرسانی اندروید مارشمالو برای گلکسی اس ۵ آغاز شد

بالاخره کمپانی سامسونگ سیستم عامل اندروید مارشمیلو را در اختیار کاربران گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ قرار داد. هرچند که این بروزرسانی در حال حاضر محدود به یک مدل و بازار کره جنوبی است، اما به زودی شاهد عرضه بروزرسانی جهانی از سوی سامسونگ نیز خواهیم بود.
۴ ماه از انتشار اندروید مارشمیلو می‌گذرد و سامسونگ نیز سرانجام در ماه فوریه انتشار بروزرسانی این نسخه از سیستم عامل اندروید را برای تلفن‌های هوشمند خودش آغاز کرد. در ابتدا ما شاهد عرضه این نسخه از اندروید برای گوشی‌های گلکس اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و گلکسی نوت ۵ بودیم.
حالا مارشمیلو به گوشی‌های قدیمی تر سامسونگ نیز قدم گذاشته است. با توجه به گزارشی که سام موبایل منتشر کرده، این کمپانی از امروز بروزرسانی نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای پرچمدار سال ۲۰۱۴ خودش، گلکسی اس ۵ منتشر در دسترس قرار داده است.
هرچند که این بروزرسانی در حال حاضر در کشور کره جنوبی و مخصوص مدل SM-G900L منتشر شده است اما انتظار می‌رود که در هفته‌های پیش رو ما شاهد عرضه این بروزرسانی برای سایر مدل‌های موجود در بازار کشور‌های مختلف از جمله ایران نیز باشیم.
در حالی که گوگل حتی نسخه پیشنمایش سیستم عامل بعدی خودش اندروید N را نیز منتشر کرده است، روند عرضه بروزرسانی مارشمیلو توسط سامسونگ بسیار کند پیش می‌رود. با این حساب می‌توان حدس زد که Galaxy S5 آخرین گوشی هوشمندی از سوی سامسونگ باشد که بروزرسانی اندروید مارشمیلو را دریافت می‌کند.
منبع :neowin

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا