اخبار

به عقیده تحلیلگران کنسول نینتندو NX در مارس ۲۰۱۷ عرضه نخواهد شد

چندی پیش کمپانی ژاپنی نینتندو اعلام کرد که قصد دارد تا مارس سال ۲۰۱۷ کنسول نینتندو NX را روانه بازار کند. با توجه به آنکه در نمایشگاه E3 امسال نیز هیچ خبری از این کنسول و جزئیات تازه از آن نشد، یکی از تحلیلگران دنیای تکنولوژی معتقد است که نینتندو تا ماه مارس قادر به عرضه کنسول بازی خود نخواهد بود.
بازگشت قدرتمندانه نینتندو غول دنیای بازی‌های کامپیوتری سال‌های دور پس از چندین سال ارائه عملکرد ضعیف این روزها به موضوع جذابی برای گیمرها تبدیل شده تا همگی به‌شدت کنجکاو باشیم.
اگر به خاطر داشته باشید چندی قبل خبرهایی از این کمپانی ژاپنی مبنی بر عرضه کنسول نینتندو NX ، تازه‌ترین دستاورد در حال ساخت این کمپانی تا ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی شنیده شد. این خبر زمانی اعلام شد که خیلی‌ها در انتظار رونمایی از این کنسول بودند. با این حال ما حدس می‌زنیم که نینتندو همچنان در حال کار بر روی کنسول نینتندو NX است و هنوز توسعه آن به اتمام نرسیده است. حال مایکل پچر یکی از تحلیلگران کمپانی Wedbush Securities بر این عقیده است که نینتندو قادر به عرضه محصول خود در تاریخ اعلام شده نخواهد بود.
 
کنسول نینتندو NX

پچر ادعا می‌کند که نینتندو به هیچ عنوان نزدیک به رونمایی از محصول خود نمی‌تواند باشد. وی می‌گوید که اگر چنین چیزی بود این کمپانی به‌طور قطع طی برگزاری نمایشگاه E3 امسال عرضه اندام می‌کرد و حرفی برای گفتن داشت. به همین جهت این کمپانی اعلام کرد که فصل پاییز جزئیاتی را از کنسول نینتندو NX منتشر خواهد کرد. پچر می‌گوید که اگر این گزارش نسبتاً ناامید کننده درست باشد و نینتندو تا آن زمان جزئیاتی را از کنسول خود منتشر نکند، بدون شک قادر به عرضه آن تا ماه مارس ۲۰۱۷ نخواهد بود
این تحلیلگر در ادامه همچنین پیش بینی می‌کند که کنسول پلی استیشن ۴ نئو نیز در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. این در تضاد شایعه‌ای است که ادعا می‌کرد سونی قصد دارد با عرضه کنسول پلی استیشن ۴ نئو در سال جاری رقابت خودش را با کنسول ایکس باکس وان اس مایکروسافت در بازار آغاز کند. پچر می‌گوید که به‌احتمال زیاد از بهار تا تابستان سال آینده شاهد عرضه این محصول از سوی سونی خواهیم بود. هرچند که این خبرها ممکن است همگی تنها نظرات مختص به این تحلیلگر باشد و هیچ کدام از این اتفاق‌ها رخ ندهد؛ با این حال این موضوع برای گیمرها می‌تواند ارزش منتظر ماندن را داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا