اخبار

علت عدم عرضه ساعت هوشمند جدید ال جی

بسیاری از علاقه مندان به ساعت های هوشمند در انتظار عرضه Watch Urbane 2nd Edition LTE کمپانی ال جی هستند که در هفته گذشته فروش آن (که فقط برای اپراتور AT&T امریکا آغاز شده بود) بدون ذکر دلیلی واضح از طرف تولید کننده متوقف شد و سایت های مختلف خبری شایعات متفاوتی در مورد علت این اتفاق منتشر کردند.
حال کمپانی ال جی توضیحاتی هر چند کوتاه در این باب منتشر نموده است. به گفته مقامات کمپانی کره ای یکی از قطعات این ساعت هوشمند دچار مشکلی بوده که خطر افت تدریجی کیفیت تصویر را موجب می شده است،
گفتنیست که این قطعه پیش از این در هیچ یک از محصولات پوشیدنی ال جی مورد استفاده قرار نگرفته بود. در بیانیه مزبور آمده است: “در طول آزمایشات سنگینی که به مدت هزاران ساعت در شرایط مختلف بر روی این دیوایس انجام شد مشخص شد که قطعه مورد نظر در حد استاندارد های کیفی مطلوب کمپانی ال جی نیست و احتمال دارد که در طول عمر دیوایس، کیفیت تصویر را کاهش دهد.”
توضیحات بیشتری در مورد اینکه چه قطعه ای این مشکل را به وجود آورده داده نشده و علت آن هم “دلایل رقابتی و همچنین حفظ روابط با تأمین کنندگان قطعات” ذکر شده است. هنوز مشخص نیست که حل این مشکل چقدر به درازا خواهد کشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا