اخبار

عکس های جدید ویوو ایکس ۹ و ایکس ۹ پلاس از دوربین سلفی دوگانه خبر دارند

هفته گذشته اطلاعاتی از احتمال معرفی رسمی گوشی هوشمند ویوو ایکس ۹ (Vivo X9) در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان ماه) منتشر شد و حالا شاهد پخش شدن عکس های جدید ویوو ایکس ۹ در کنار برادر بزرگ‌تر خود یعنی ویوو ایکس ۹ پلاس (Vivo X9 Plus) هستیم. به نظر می‌رسد باز هم این شرکت چینی همچون دیگر سازندگان وطنی خود، پرچمدار جدیدش را با به‌روزترین تکنولوژی‌ها و قطعات سخت افزاری روانه بازار کند.
بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از گوشی های هوشمند ویوو ایکس ۹ و ایکس ۹ پلاس، هر دو این اسمارت فون‌ها به دوربین سلفی دوگانه، یکی با سنسور ۲۰ و دیگری با سنسور ۸ مگاپیکسلی که البته هر دو از سنسورهای سری IMX سونی هستند، مجهز خواهند شد. بر خلاف دیگر پرچمداران چینی که پیش از این شاهد معرفی آنها بودیم، به نظر می‌رسد محصولات سری ایکس ۹ شرکت ویوو، به تراشه اسنپدراگون ۶۵۳ (Snapdragon 653) با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۱۰ (Adreno 510) مجهز شوند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی های موبایل جدید با بهره‌گیری از ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم، همراه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرند.
با استناد به تصاویر منتشر شده، احتمالا سنسور اثر انگشت در دکمه اصلی دستگاه تعبیه شده باشد. همچنین با ضخامت کمی که این گوشی‌هایی هوشمند دارند، احتمال استفاده از پورت USB Type-C بسیار بالا خواهد بود.
به هر صورت این عکس‌ها نمی‌توانند اطلاعات کافی و درستی از ویوو ایکس ۹ و ایکس ۹ پلاس همچون اندازه صفحه نمایش یا ابعاد آنها را در اختیارمان قرار دهند. هنوز تا ۲۷ آبان زمان زیادی باقی مانده، اما شکی نیست که شرکت چینی ویوو نمی‌خواهد از دیگر رقبای خود همچون شیائومی و هواوی عقب بماند. در ادامه می‌توانید عکس های جدید ویوو ایکس ۹ و ایکس ۹ پلاس را مشاهده کنید:
 
http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/10/Vivo-X9-1.jpg
 
http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/10/Picture-shows-the-possible-venue-of-the-November-17th-event.jpg
 
http://gadgetnews.ir/wp-content/uploads/2016/10/One-of-the-dual-front-facing-cameras-is-reportedly-a-20MP-snapper.jpg
 
منبع :Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا