اخبار

عکس های سامسونگ گلکسی S7 و S7 Edge قبل از رونمایی ، بدون نوآوری نسبت به اس۶

سامسونگ خود را برای کنفرانس خبری که فردا قرار است برگزار کند آماده می‌سازد. همانطور که می‌دانید یک‌شنبه کمپانی‌ کره‌ای از جدیدترین پرچم‌داران خود، گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge پرده برداری خواهد کرد. اما این موضوع گویا مانعی برای درز خبر نمی‌شود و به تازگی تصاویری از هر دو گوشی در فضای مجازی منتشر شده که آن‌ها را از تمام زوایا نشان می‌دهد.
طبق اخباری که به دستمان رسیده، گوشی گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) دارای صفحه‌ی ۵.۵ اینچی بوده و گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) نیز صفحه‌ای ۵.۲ اینچی دارد. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده خواهید کرد گویا نسبت صفحه به بدنه بسیار کم است که یک مزیت عالی محسوب می‌گردد. زیرا بدون فدا کردن سادگی کار با آن و خوش دست بودن گوشی، می‌توان به یک تصویر بزرگ خیره شد.
پرچم‌داران گلکسی S7 و S7 Edge را از هر زاویه‌ای تماشا کنید ۲
این تصاویر به ما نشان می‌دهد که گلکسی S7 تقریبا شبیه به جد خود خواهد بود که سال گذشته عرضه شد. هرچند، بعضی از جزئیات گوشی شاهد تغییر بوده  که به لطف این تصاویر می‌توان متوجه آن‌ها شد. یکی از این تغییرات اضافه شدن صفحه‌ی همیشه فعال به گوشی‌ست که اجازه می‌دهد بدون روشن کردن صفحه از بعضی اطلاعات مانند تماس ورودی، ساعت، اعلانات و رویدادها با خبر شوید. این قابلیت در هر دو گوشی قرار خواهد داشت و می‌توان از آن استفاده کرد. در تصویر زیر نیز می‌توان نسبت صفحه به بدنه‌ی عالی گوشی را مشاهده کرد.
پرچم‌داران گلکسی S7 و S7 Edge را از هر زاویه‌ای تماشا کنید ۳
با توجه به تصویر زیر می‌توان مشاهده کرد که سیستم عامل گوشی مبتنی بر اندروید ۶.۰.۱ مارشمیلو بوده و همچنین آپدیت امنیتی اول ژانویه و نسخه‌ی KNOX 2.4 نیز مشاهده می‌گردد که احتمالا تا زمان عرضه به ۲.۶ تغییر خواهد کرد. گلکسی S6 نیز از KNOX 2.4 استفاده می‌کرد که احتمالا با عرضه‌ی گوشی‌های جدید شاهد سیستم امنیتی با قابلیت‌های بروز و قدرتمندتری خواهیم بود.
پرچم‌داران گلکسی S7 و S7 Edge را از هر زاویه‌ای تماشا کنید ۴
 
یکی از حدس و گمان‌هایی که در مورد این گوشی‌ها زده می‌شود این بود که آیا در پرچم‌داران سامسونگ از درگاه microUSB استفاده می‌گردد یا USB نوع C. در تصاویر مشخص شده که قرار است بار دیگر شاهد درگاه microUSB در سری جدید گلکسی باشیم.
پرچم‌داران گلکسی S7 و S7 Edge را از هر زاویه‌ای تماشا کنید ۵
البته هنوز در مورد دوربین گوشی نمی‌توان با اطمینان کامل نظری داد. هرچند، گفته شده که در دوربین گلکسی S7 و S7 Edge از سنسور ۱۲.۱ مگاپیکسلی استفاده شده. تنها چیزی که می‌توان مشاهده کرد، کاهش برآمدگی دوربین عقب گوشی گوشی‌هاست که یک اقدام خوب به نظر می‌رسد.
پرچم‌داران گلکسی S7 و S7 Edge را از هر زاویه‌ای تماشا کنید ۶
فردا قرار است از پرچم‌داران جدید سامسونگ رونمایی گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا