اخبار

عکس و مشخصات گلکسی اس ۶ مینی روی یکی از سایت های فروش آنلاین قرار گرفت!

با توجه به اطلاعات پراکنده ای که مدتی است در فضای مجازی منتشر می گردد ، به نظر می رسد که سامسونگ بزودی نسخه مینی گوشی گلکسی اس ۶ خود را که به نمایشگری با سایز ۴.۶ اینچ مجهز گردیده، روانه بازار خواهد کرد.امروز وب سایت خرده فروشی آنلاین LetsTango ، اطلاعاتی از این گوشی منتشر کرده که در ادامه مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.
طبق اطلاعات منتشر شده در این وب سایت ، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی ( Samsung Galaxy S6 Mini ) به یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی آمولد، پردازنده ۶ هسته ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز ( مدل نامعلوم )، دو گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی پاپ مجهز گردیده است.
 
همچنین در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوها تعبیه شده است. باتری لیتیوم یونی این گوشی نیز غیرقابل تعویض بوده و از سنسور اثر انگشت نیز برای انجام خریدهای اینترنتی و احراز هویت صاحب گوشی بهره می برد.
طبق تصویری هم که در این وب سات منتشر شده ، به غیر از ابعاد کوچکتر ، به نظر نمی رسد که تفاوتی ظاهری خاصی میان گلکسی S6 مینی با نسخه اصلی وجود داشته باشد.
 
Samsung-Galaxy-S6-mini
درست است که این روزها گوشی های بزرگ از محبوبیت بیشتری نسب به سایز های کوچکتر برخوردار می باشند ، اما گوشی های کوچک نیز همچنان طرفداران خاص خود را داشته و سامسونگ هم به خوبی این موضوع را درک می کند.به همین دلیل ارائه نسخه مینی پرچم دار سامسونگ تا حد زیادی منظقی بوده و انتظار داریم این محصول در آینده ای نزدیک رسما رونمایی گردد.
 
منبع : GSMarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا