اخبار

غول آسیایی Sharp Aquos Xx با صفحه نمایشی بدون حاشیه و دوربین پرسرعت معرفی شد

اغلب گوشی‌های بالا رده آسیایی توسط غول‌های چینی ساخته و راهی بازار می‌شوند، اما ساعتی پیش کمپانی ژاپنی شارپ برای به نمایش گذاشتن قدرت تولیدکنندگان سرزمین آفتاب، عضو جدیدی از خانواده Aquos را با صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی بدون حاشیه کناری، دوربین پرسرعت و بهره‌مندی از اندرویدی ۵ معرفی کرد.
غول آسیایی Sharp Aquos Xx از صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع LTPS با به کار گیری فناوری S-CG بدون حاشیه کناری بهره می‌برد که چگالی تصویر نسبتاً خوب ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد. شاید رزولوشن نه چندان فوق‌العاده صفحه‌نمایش به این دلیل باشد که ژاپنی‌ها عادت ندارند عمر باتری و عملکرد کلی دستگاه را فدای وضوح تصویر بیشتر کنند؛ این موضوع را می‌توانیم به روشنی در نسل‌های مختلف سری زد سونی مشاهده نماییم.

همچون دیگر بالا رده‌های ۲۰۱۵، Aquos Xx در سینه میزبان پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که بر پایه معماری ۶۴ بیتی طراحی گردیده در کنار واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۴۳۰ است. سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی با وضوح ۱۳ مگا پیکسل، دوربین سلفی ۲.۱ مگا پیکسلی، گواهینامه عایقی IP57، بهره‌مندی از بلندگوهای DTS و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری بارز این محصول به شمار می‌آید.
هنوز به طور دقیق مشخص نیست که سنسور دوربین Aquos Xx به قابلیت تصویربرداری به صورت ۴K و لرزش گیر اپتیکال تجهیز گردیده یا نه با این حال مطمئن هستیم که قادر است تصاویری آهسته به صورت ۲۱۰۰ فریم در ثانیه را ضبط نماید. شارپ سنت دیرینه خود را در این گوشی نیز حفظ کرده به گونه‌ای که نسبت صفحه‌نمایش به کل بدنه دستگاه به ۷۸ درصد رسیده است.هرچند Sharp Aquos Xx هم اکنون در لیست فروش SoftBank قرار گرفته، با اینحال در رابطه با قیمت نهایی آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

فارنت

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا