اخبار

فاش شدن عکسی منتسب به اکسپریا زد۵ کامپکت سونی

فاش شدن عکسی منتسب به اکسپریا زد5 کامپکت سونی,اکسپریا زد5 کامپکت سونی,اکسپریا زد5,SONY IFA 2015,SONY,XPERIA Z5 COMPACT,Omni Balance,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری از فاش شدن عکسی منتسب به اکسپریا زد۵ کامپکت سونی خبر داده است ،  کمپانی ژاپنی سونی همچنان قرار به رویه قبلی خود ادامه دهد و تا چند روز دیگر در نمایشگاه IFA 2015برلین از دو محصول دیگر به نام‌های اکسپریا Z5 و اکسپریا زد ۵ کامپکت رونمایی کند. امروز عکسی از پشت یک گوشی جدید سونی منتشر شده که گفته می‌شود منتسب به اکسپریا زد۵ کامپکت می باشد. همچنان شاهد طراحی Omni Balance هستیم و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت در کنار گوشی تعبیه شده است، دکمه‌های پاور و کنترل صدا در پایین‌ترین قسمت سمت راست گوشی قرار گرفته اند. این تصویر که بیشتر نشان دهنده‌ی طراحی اکسپریا زد ۵ کامپکت است، پیشتر در تصاویر دیگری دیده شده بود.

Sony-XperiaZ5-Com

این گوشی به یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزولوشن HD  یا ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل با تراکم ۳۱۲ پیکسل در اینچ، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ و رم ۳ گیگابایتی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود اکسپریا زد ۵ کامپکت با گواهینامه‌ی IP68 عرضه شود.
کمتر از ۲ هفته‌ی دیگر تا زمان کنفرانس خبری سونی باقی مانده است و در این فاصله‌ی زمانی باید منتظر افشاگری‌های بیشتر درباره‌ی اکسپریا زد ۵ و اکسپریا زد ۵ کامپکت سونی باشیم.

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا