اخبار تکنولوژی

فاش شدن قیمت تلفن ویوو X100

ویوو قرار است سری موردانتظار تلفن ویوو X100 خود را به‌زودی معرفی کند. انتظار می‌رود این مجموعه شامل دو دستگاه جدیدX100 و X100 Pro شود که احتمالاً X100 Pro+ در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

اکنون، فهرست اخیر در پلتفرم تجارت الکترونیک چین، Jingdong Mall (JD.com) نشان می‌دهد که به قیمت پایه ویوو X100 اشاره دارد. با توجه به لیست، نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دستگاه ۳۹۹۹ یوان ( ۵۴۷ دلار) قیمت خواهد داشت.

شایعه شده است که تلفن ویوو X100 از جدیدترین تراشه Dimensity 9300 استفاده می‌کند و لیست بنچمارک اخیر AnTuTu نشان می‌دهد که ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5T و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 نیز خواهد داشت. همچنین انتظار داریم این دستگاه اندروید ۱۴ را با پوسته Funtouch OS 14 ویوو داشته باشد.

در بخش دوربین، انتظار داریم ویوو X100 دارای یک دوربین سه گانه با لنز Vario-APO-Sonnar Zeiss برای عکاسی تله فوتو پریسکوپ باشد. به همین ترتیب، گوشی هوشمند در سه رنگ نارنجی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه سری ویوو X100 هنوز اعلام نشده، اما انتظار داریم ویوو این گوشی هوشمند را در ماه نوامبر عرضه کند.

تلفن ویوو X100 بزودی از راه می رسد

در بخش دیگر ویوو تاکنون گوشی‌های پرچمدار مختلفی داشته که هر یک ویژگی‌های بزرگی ارائه می‌دهند. برند چینی هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه کرده که مشخصات جذاب و طراحی هیجان انگیز دارند. این کمپانی در تلاش بوده سری ایکس ۱۰۰ پرچمدار را بزودی عرضه دارد تا رقیبی چالش برانگیز را به مخاطب ارائه دهد.

هرساله که ویوو محصول جدیدی معرفی می‌کند، سعی دارد تا بتواند نیاز مخاطب را با گوشی‌های جذاب برآورده سازد. پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت طی دهه قبل، در گوانگدونگ تأسیس شد.

ویوو در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و در سال ۲۰۲۲، رتبه پنجم را در این زمینه کسب کرد. این شرکت در بیش از ۳۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان فعالیت می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چینی چیست.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا