اخبار

فاینال فانتزی ۱۵ احتمالا روی پلتفرم پی سی هم عرضه شود

در حال حاضر، نسخه پانزدهم سری بازی Final Fantasy در انحصار کنسول های نسل هشتم قرار دارد و فعلا هیچ خبری مبنی بر انتشار بازی روی پلتفرم پی سی به گوش نرسیده است. اما بعد از اعلام رسمی تاریخ عرضه فاینال فانتزی ۱۵، کمپانی اسکوئر انیکس اخیرا درباره احتمال عرضه آن روی پی سی صحبت کرده است.
 
کارگردان فاینال فانتزی ۱۵، هاجیمه تاباتا اخیرا به صحبت با وب سایت Engadget نشسته و گفته که از اشتیاق طرفداران فاینال فانتزی برای عرضه نسخه پانزدهم روی پی سی باخبر است. تاباتا گفته است که متاسفانه به دلیل مشکلات مختلف، امکان توسعه همزمان بازی روی کنسول ها و پی سی وجود نداشته و به همین دلیل، فعلا گزینه انتشار روی این پلتفرم کنار گذاشته شده است.
 
با این حال، نیازی به ناامیدی نیست و تاباتا قول داده که بعد از عرضه بازی روی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان، تیم سازنده یک قدم به عقب بازگشته و همه چیز را مورد بازبینی قرار خواهد داد تا احتمالات و گزینه های پیش روی خود را بررسی کند. اما در هر صورت، نمی توان انتظار عرضه Final Fantasy XV را به صورت همزمان با کنسول های خانگی سونی و مایکروسافت داشت.
 
در سال های اخیر، سه نسخه آخر سری بازی فاینال فانتزی بعد از عرضه روی کنسول های خانگی، روی پلتفرم پی سی هم عرضه شده اند. آخرین نسخه فاینال فانتزی، نسخه سیزدهم آن بود که تحت عنوان Lightning Returns در ماه دسامیر سال گذشته میلادی روی پی سی منتشر گشت. بازی Final Fantasy XV نیز در تاریخ ۷ مهرماه برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا