اخبار

فبلت آنر نوت ۸ با رزولوشن ۲K پیش از آنر ۸ عرضه می شود

برند آنر این روزها به دلیل عرضه گوشی های مقرون به صرفه با طراحی و ویژگی های سخت افزاری قابل قبول در آمریکا و اروپا، در حال کسب شهرت است. هواوی در تاریخ ۲۲ تیر ماه از گوشی آنر ۸ رونمایی کرد و اکنون برند آنر قصد دارد در تاریخ ۱۶ آگوست، از گوشی جدید آنر ۸ خود در سانفرانسیسکو نیز رونمایی کند اما ظاهراً پای یک مدل دیگر نیز در میان است که می خواهد از آنر ۸ سبقت بگیرد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.
آنر ۸ به نوعی دنباله روی آنر ۵x است که به قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می شود و به واقع یک گوشی قدرتمند با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، چیپست هشت هسته ای با سرعت کلاک ۲٫۳ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ست که اسکنر اثر انگشت و اندروید ۶٫۰ مارشمالو را نیز در خود جای داده است.
اما ظاهراً آنر قصد دارد پیش از رونمایی آنر ۸ در تاریخ ۱۶ آگوست، آنر ۸ نوت را رونمایی کند. قرار است مراسم معرفی این محصول در تاریخ ۱ آگوست و در پکن برگزار شود و مرکز نمایشگاه های هواوی، میزبان این مراسم خواهد بود. این گوشی که معلوم نیست به خارج از مرزهای چین نیز راه خواهد یافت یا خیر، احتمالاً به یک صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با رزولوشن ۲K مجهز خواهد شد. از سوی دیگر قلب تپنده این گوشی یک چیپست هشت هسته ای با سرعت ۲٫۵ گیگاهرتز است که به همراه حافظه رم ۴ گیگابایتی فعالیت خواهد کرد. آنر ۸ نوت به اسکنر اثر انگشت، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی به همراه فلش دوال و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز می شود.
همه به زودی با آنر ۸ نوت و مدل کوچک تر آن آشنا خواهند شد اما احتمالاً به این زودی ها هیچ مدل کوچک تر دیگری در کار نخواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا