اخبار

فروشگاه مجازی اپل باهوش شد !

فروشگاه مجازی اپل موسوم به اپل استور از این به بعد برای پیشنهاد خرید به کاربران خود سوابق کاربری آنها را بررسی کرده و بر این مبنا پیشنهاداتی را به کاربران ارائه می‌کند.

به نقل از تک کرانچ، تغییر یاد شده که ظرف ماه های آینده در اپل استور نهایی می شود، مهم ترین تغییر در این فروشگاه آنلاین است که نشان دهنده سرمایه گذاری این شرکت در حوزه هوش مصنوعی است.

اپل استور که بعد از این تغییرات به شیوه ای مناسب شخصی سازی شده، حتی می‌تواند دستگاه هایی را که قبلا یک کاربر مالک آنها بوده شناسایی کرده و تشخیص دهد و بر همین اساس پیشنهادات خرید خود را مطرح کند.

به عنوان مثال، اگر اپل استور تشخیص دهد که کاربری مالک مدل های مختلف آیفون در گذشته بوده و حالا هم یک آیفون دارد و قبلا هم چندین بار برای گوشیش قاب خریده، به وی توصیه خواهد کرد که قابی مناسب برای گوشی تازه اش بخرد و در صورت عرضه مدلی تازه تر از آیفون خریداری آن را هم پیشنهاد می کند.

برای استفاده از این فناوری از اطلاعات موجود در اپل آی دی هر کاربر شامل نام، مدل و شماره های عددی وسایل و ابزار متصل به آن استفاده خواهد شد.

اگر کاربری علاقمند به دریافت چنین توصیه هایی نباشد، می تواند با مراجعه به بخش My Devices در Account Settings سیستم عامل iOS آن را از کار بیندازد. البته از این روش می توان برای پی بردن به وجود برخی محصولات برای خرید، ردگیری وضعیت محصول سفارش داده شده و غیره هم استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا