اخبار

فروش گوشی های هواوی در آمریکای لاتین به مرز ۱۰ ملیون رسید

هواوی
شرکت هواوی اعلام کرد که فروش گوشی های هوشمند این شرکت به مرز ۱۰ میلیون در آمریکای لاتین رسید.این مطلب را نایب رییس هواوی، Yu Chengdong پس از انتشار عکس تبلیغاتی با سوپر استار دنیای فوتبال،لیونل مسی ،اعلام کرد.
هواوی در صدد است که بازار خود را در سال جدید میلادی در امریکای جنوبی بسیار گسترش دهد.گواه بر این مطلب تصمیم جدید شرکت هواوی ،مبنی بر توسعه و راه اندازی ۱۵۰۰ بازار  و مارکت خرده پا برای فروش و پشتیبانی محصولات جدید می باشد.
بر اساس آخرین اخبار رسیده از این شرکت،هواوی قصد دارد که بیش از ۹ میلیون واحد از گوشی های هوشمند P9  خود را در سراسر جهان به فروش بگذارد.حال آن که باید ببینیم قیمت سری جدید گوشی های هوشمند این شرکت هنوز هم مقرون به صرفه تر از یگر شرکت ها برای خرید است؟آیا می توان به هواوی و نسخه های آتی آن به اندازه تمامی ورژن های قبلی این گوشی که بسیار قوی و مناسب بازار بودند اعتماد کرد؟
مطلب کاملا واضح این است که هواوی به هیچ وجه نمیخواهد از مهمترین عامل برتری گوشی های هوشمندش،یعنی قیمت مناسب آن،دست بکشد و به طور قطع نسخه های آتی آن نیز به اندازه دیگر ورژن ها با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا