اخبار

فصل سوم بازی The Walking Dead پاییز امسال عرضه می شود

استودیوی Telltale به تازگی اعلام کرده که فصل سوم بازی اپیزودیک The Walking Dead قرار است در پاییز امسال عرضه شود. این استودیو همچنین اذعان داشته که بازی Batman: A Telltale Games Series که در مراسم The Game Awards سال گذشته معرفی شده بود نیز در تابستان آتی منتشر خواهد شد.
به گفته جاب استاوفر، یکی از سخنگویان استودیوی مذکور، هر دو بازی در مراسم E3 امسال حضور خواهند داشت و احتمالا می توان منتظر نمایشی از گیم پلی بازی Batman: A Telltale Games Series بود. استاوفر ضمن تایید عرضه بازی ساخته شده با محوریت بتمن در فصل تابستان، نوید این را داده که دوست داران سری بازی The Walking Dead می توانند در پاییز امسال، داستان شخصیت کلمنتاین را ادامه دهند.
باید خاطر نشان کرد که اگرچه مدتی نسبتا طولانی از معرفی بازی Batman می گذرد اما کماکان اطلاعات چندانی درباره آن موجود نیست. با این حال Telltale اعلام کرده که در این بازی، شخصیت هایی مانند آلفرد (پیشخدمت بروس وین یا همان بتمن)، جیمز گوردون و دیگر شخصیت های سری کمیک بتمن حضور خواهند داشت.
در رابطه با فصل سوم The Walking Dead هم اطلاعات زیادی در دست نیست و صرفا تایید شده که کلمنتاین یکبار دیگر در نقش شخصیت اصلی بازی ظاهر خواهد شد. بد نیست بدانید چندی پیش هم نسخه ای جانبی تحت عنوان The Walking Dead: Michonne عرضه شد که داستان شخصیت میشون در کمیک ها و سریال این فرنچایز را روایت می کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا