اخبار

قابلیت ردیاب پوکمون گو در آپدیت جدید بازی ظاهر شد

رونمایی از بازی Pokemon GO را می‌توان یکی از پر رنگ‌ترین رویداد‌های ماه گذشته در نظر گرفت؛ این بازی با سبک جدید واقعیت افزوده خود، میلیون‌ها کاربر را از خانه خارج کرد تا به شکار موجودات پوکمونی بپردازند! همانطور که می‌دانید، در یکی از آپدیت‌های پیشین بازی پوکمون گو ، قابلیت محبوب و کاربردی ردیاب نواحی نزدیک (Nearby Tracker) از بازی حذف شد و همین موضوع موجب انتقاد خیل عظیمی از کاربران این بازی محبوب گردید. اما حالا در آپدیت نسخه ۱٫۳ ، قابلیت ردیاب پوکمون گو دوباره برای برخی از کاربران فعال شده است.
این قابلیت تنها برای تعداد محدودی از کاربران به صورت آزمایشی فعال شده است و آنها را به سمت موجودات پوکمون در اطراف خود هدایت می‌کند. این موجودات به همراه علامتی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های پوکمون در کنار خود نمایش داده می‌شوند. با لمس هر یک از این موجودات، نقشه‌ای از دید یک پرنده نمایش داده می‌شود که محل قرار داشتن آن موجود خاص را در حوالی کاربر نشان می‌دهد.
طبیعی است که کاربر پس از پیدا کردن یک موجود به کمک قابلیت ردیاب پوکمون گو ، به سمت منطقه مربوطه حرکت می‌کند؛ خوشبختانه در صورت ناپدید شدن آن موجود پوکمون، پیام هشداری مبنی بر این موضوع برای کاربر نمایش داده می‌شود تا دیگر وی دست خالی بر نگردد. بدین ترتیب در وقت کاربران صرفه جویی خواهد شد. قابلیت ردیاب پوکمون گو هم اکنون تا شعاع ۵۰۰ متری کاربران محدود است.

 

قابلیت ردیاب پوکمون گو

 

خوشبختانه نیانتیک پس از حذف قابلیت ردیاب پوکمون گو در نسخه‌های قبلی، همانطور که قول داده بود، این ویژگی را با امکانات و کاربرد بیشتر آماده کار کرده است و بازیکنان مطمئنا از این موضوع خرسند خواهند شد. دانستن موقعیت مکانی موجودات پوکمون در بازی Pokemon GO کمک شایانی به گیم پلی این بازی محبوب و جهانی خواهد کرد. اما به هر حال کاربر باید در شکار این موجودات نیز موفق باشد. اگر قابلیت ردیاب پوکمون گو در مرحله آزمایشی خود موفق شود، به زودی شاهد عرضه عمومی آن در آپدیت پیش روی بازی خواهیم بود.
آیا این قابلیت آزمایشی را شما در نسخه ۱٫۳ دریافت کرده‌اید؟ نظرتان در مورد این قابلیت و بازی پوکمون گو چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا