اخبار

قابلیت پیش نمایش و پیام های ستاره دار در نسخه جدید اندروید WhatsApp

WhatsAppp
 
 
پیام رسان محبوب WhatsApp  به نسخه ۲٫۱۲٫۳۶۷ در فروشگاه Google Play یرای اندروید به روز شد. به روز رسانی شامل پیام های ستاره دار، که به شما اجازه انتخاب پیام های خاص را می دهد  و قادر خواهید بود پس از مدت ها بعد پیام مورد نظرتان را به راحتی پیدا کنید.این کار شبیه به بوک مارک کردن است،  شما باید پیام مورد نظرتان را لمس کنید و  نگه دارید تا علامتی شبیه به “ستاره” روی آن ظاهر شود . شما می توانید پیام های ستاره دار را با رفتن به تب چت> منو> پیام های ستاره دار پیدا کنید. این قابلیت برای اولین بار در iOS در دسترس بود، و در حال حاضر برای  آندروید ساخته شده است.
همچنین در آپدیت جدید لینک هایی که دریافت می کنید یا قصد ارسال آن را دارید به صورت پیش نمایش چند خطی نمایش داده می شود که این پیش نمایش شامل تیتر و عکس شاخص مربوط به آن لینک می شود.البته کاربران این اختیار را دارند که حالت پیش نمایش را برای لینک ها دریاقتی یا ارسالی غیر فعال نمایند.برای کسانی که از اندروید ۶ استفاده می کنند می توانند از طریق اشتراک مستقیم اندروید به اشتراک محتوا از سایر اپلیکیشن ها با چت های موجود در WhatsApp  اقدام نمایند.
واتس در سال نخست برای استفاده رایگان است و در سال های بعدی ۹۹ سنت برای هر سال باید پرداخت شود.اگر شما این برنامه را بر روی تلفن همراه تان دارید می توانید از طریق گوگل پلی و سایر مارکت های معتبر اقدام به بروز رسانی نمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا